Gå til innhold

Hvilken lcd skjerm

slimboy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legger du til 200 så får du en Eizo L550, med både DVI og 15ms responstid. (Datakjeden.no - ut denne uka)

Hjelper lite, har en N, men kan bytte til T hvis jeg vil

Skrevet
Jeg ville uten tvil ha tatt 172T'en. Og det er fordi den har DVI

Hvilke fordeler gir da DVI, ettersom jeg trolig får litt etterslep

Skrevet

Du får mer livlige farger, og et klarere bilde.. Det er de erfaringene jeg har gjort opp meg. Men om det er så stor forskjell fra 172T til 710N det vet ikke jeg

Skrevet
DVi er vel en av hovedgrunnene til å få seg lcd skjerm, ellers blir det jo som vanlig crt skjerm med etterslepp.

Er da ikke denne reaksjonstiden lenger et moment, tross alt er det jo forskjell på 12 og 25 ms

Skrevet
Spiller du må du jo gå for skjermen med 12ms. Det er stor forskjell på 25 og 12ms til spilling.

Ja jeg spiller litt Doom og FarCry mens jeg venter på HL :yes:

Skrevet

Er ikke det at jeg ikke er fornøyd, er kjempefornøyd, bare lurte på om jeg skal gidde å bære de 2 jeg har 1km for å bytte de i 172T.

Skrevet
Ser du spiller. Du har ikke oppgitt hva annet du driver med, så derfor gjelder mitt forslag til spillbruk. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1694 Dette er "spillerens drøm!" ifølge hw.

Spiller, Photoshop, Homesite og Surfer, men det er ikke den skjermen som er alternativet. Sånn saken er, så har jeg 710N og kan bytte den i en 712T hvis jeg gidder å bære dem ca 1km, derfor lurer jeg på om 712T er verdt å gå 1km for

Skrevet
Ser du spiller. Du har ikke oppgitt hva annet du driver med, så derfor gjelder mitt forslag til spillbruk. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=1694 Dette er "spillerens drøm!" ifølge hw.

Spiller, Photoshop, Homesite og Surfer, men det er ikke den skjermen som er alternativet. Sånn saken er, så har jeg 710N og kan bytte den i en 712T hvis jeg gidder å bære dem ca 1km, derfor lurer jeg på om 712T er verdt å gå 1km for

Nei, det vil jeg ikke si at det er :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...