Mathis Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Topic sier vel det meste.. Hvilken Neutral Hero liker dere å spille med, og hvorfor? Peronlig liker jeg Pit Lord. Stor og sterk melee Hero, med rain, howl og Doom guards!
Dux ducis Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Jeg liker Pandaren Brewmaster jeg! Han er bare rå, fine spells og... Selv liker jeg "OMG noob, now you miss all the time spell" - Bedre kjent som drunken haze
.tomf Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 (endret) liker best de to archer hero'ene: naga sea witch og dark ranger. HVORFOR?!: -naga sea witch: den lyn saken(er det forked lightning elns) er jo kjempe snedig på level3 tre stk. som mister 250hp. frost arrow mister man fart og attack rate av+bonus damage,snedig. og den damage shield saken bruker jeg aldri så. tornado er snedig hvis man er med på team games,for å kaste alle de beste unitsa opp i lufta+god mot bygninger. -dark ranger: silence,stopper all magi i ett område. dark arrow,hvis pilen er "the killing blow" så får man ett skjelett. life drain,man får hp av andre fiendtlige units. charm er drit snedig,ta over en fiendtlig bygger,så kan man bygge en ny rase Endret 27. august 2004 av t0mm3n^_
uberhunter Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 hmm, må være slik: 1: ta dark ranger med dark arrow (masse skeletter å sånn etter hvert), og rushe me archers, focus fire på units, så blir d til slutt en hel masse skjeletter som skameier :!: 2: naga sea witch som andre helt etter keeper, lett å få freekills når fienden stikker, slow med witch og entangle med keeper
LuggagE Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Jeg spiller Orc og tar enten Naga eller Panda. Å si at Naga er bra med en lvl 3 spell er jo sant, men det er faktisk alle heroer..... Naga er laget hovedsaklig for å slowe units (Ice Arrow). Panda er selfølgelig laget for å drepe ghouls og arhcers osv pga haze+breath of fire. Ps. ALDRI ta en neutral hero som første med et par unntak, Beastmaster, Dark ranger og Panda. Beastmaster hvis du trenger ranged (ja, ta quillbeasts). Dark ranger hvis du skal ta masse archers men trenger "meat shield". Og Panda vs ghouls.
vaskiZ Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 dark arrow,hvis pilen er "the killing blow" så får man ett skjelett. Dark arrow varer i 2 sek, hvis enheten dør i løpet av den tia så får man en dark minion. charm er drit snedig,ta over en fiendtlig bygger,så kan man bygge en ny base Funker jo ikke så bra da, tenk hvis man har en 70 food army da feks. da får du ikke mere enn 30 food med den "nye" rasen + at det tar tid å få bygd opp basen og det er ikke sikkert man har ressurser til det. Personlig liker jeg å charme Frost wyrms eller andre enheter som tar mye food.
Chasseur Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Panda, grunnet AT taccen til meg og en venn, drunken haze + howl of terror... Dark ranger.. skeletons Beastmsaer, harras med hawk lvl3, er lik mange wisps daue.. Flamelord: tenger jeg si mer enn: Spawns.?
AvanoX Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 er NE! bruker fremdeles beastmaster harras..og bm og archers som rush...er dette "ut" el?
H4ngm4N Skrevet 28. august 2004 Skrevet 28. august 2004 Pandaren Brewmaster er mest gængster, HØR PÅ HAN DA!!!! Han har også bra spells...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå