Gå til innhold

Fraps; tar opp for fort i CS!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg skal ta opp fra CS i fraps og setter CS'n på "1x - Normal" Så tar den opp for altfor fort.

Med "1/2x - half speed" så tar den opp for fort.

Har ikke testet "1/4 - quarter speed" men tror den tar opp for sakte da, skal teste nå. Jeg har satt den på "30fps" i fraps. Har testet en del, men lavere og høyrer fps og lavere / høyere speed i CS uten at jeg finner riktig innstilning, slik at den tar opp i ca normal hastighet.

Noen som vet hva fps'n og speeden i Cs skal være da jeg tar opp? Plz, trenger hjelp....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sjekka, ved 30fps går filmen KJEMPE fort, selvom jeg har 1/2 speed i CS, og ved 10fps ved 1/2 speed i CS går det litt for sakte.... Og kjører jeg med 15fås film, så vil jeg ikke kunne sette ting i "SLOW-MO" senere, da blir det intens hakking... :p Hjelp?

Skrevet

Så ikke bruk fraps til å lage cs movies da. ;)

Bare vær 1337 å gjør det med console, videomech/adobe premier og viritual dub.

Skrevet (endret)

Prøver den...., men er det en trial? *Laster ned nå*

EDIT: Sjekka'n nå, er jo bare lydopptak, og det har jeg, trodde det var lyd OG video jeg... :p Jeg har ARW2 eller noe sånt, og den er bra den, men blir slit med å tilpasse lyd og bilde.... :( Også kan jeg ikke ta opp lyd OG bilde samtidig, og sette det til samme hotkey, for det takler ikke pc'en min..... 1,1Ghz celeron sier vel alt?

Endret av -Teddy-
Skrevet

Merkelig at du klager på celeronen din hele tia når 256MB minne ikke akkurat er så utrolig optimalt å lage filmer med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...