-Teddy- Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Når jeg skal ta opp fra CS i fraps og setter CS'n på "1x - Normal" Så tar den opp for altfor fort. Med "1/2x - half speed" så tar den opp for fort. Har ikke testet "1/4 - quarter speed" men tror den tar opp for sakte da, skal teste nå. Jeg har satt den på "30fps" i fraps. Har testet en del, men lavere og høyrer fps og lavere / høyere speed i CS uten at jeg finner riktig innstilning, slik at den tar opp i ca normal hastighet. Noen som vet hva fps'n og speeden i Cs skal være da jeg tar opp? Plz, trenger hjelp....
-Teddy- Skrevet 25. august 2004 Forfatter Skrevet 25. august 2004 Har sjekka, ved 30fps går filmen KJEMPE fort, selvom jeg har 1/2 speed i CS, og ved 10fps ved 1/2 speed i CS går det litt for sakte.... Og kjører jeg med 15fås film, så vil jeg ikke kunne sette ting i "SLOW-MO" senere, da blir det intens hakking... Hjelp?
Prnkstr Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Les guiden en gang til....hvis du ikke får det til foreslår jeg at du enten gir opp eller begynner å spille et nytt spill....the sims er jo ganske morro :!:
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Det står ikke noe om det i giuden..... Den tar opp for fort... Men 1/2 speed og 20fps er nesten riktig.....
Mith Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Så ikke bruk fraps til å lage cs movies da. Bare vær 1337 å gjør det med console, videomech/adobe premier og viritual dub.
MrLee Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 kanskje han vil ha med lyden også da? hvordan får man med lyden utenom med fraps?
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 (endret) Prøver den...., men er det en trial? *Laster ned nå* EDIT: Sjekka'n nå, er jo bare lydopptak, og det har jeg, trodde det var lyd OG video jeg... Jeg har ARW2 eller noe sånt, og den er bra den, men blir slit med å tilpasse lyd og bilde.... Også kan jeg ikke ta opp lyd OG bilde samtidig, og sette det til samme hotkey, for det takler ikke pc'en min..... 1,1Ghz celeron sier vel alt? Endret 26. august 2004 av -Teddy-
LoS Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Merkelig at du klager på celeronen din hele tia når 256MB minne ikke akkurat er så utrolig optimalt å lage filmer med.
-Teddy- Skrevet 26. august 2004 Forfatter Skrevet 26. august 2004 Ja, minne, cpu, hk alt er no drit, har jeg sagt noe annet? Blir byttet ut med AMD64 strax, btw jeg bruker 1/2 og 20fps, funker da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå