Gå til innhold

Yeah plata vår har fått sin første anmeldelse!


Bytex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker. Vi er kommet litt lengre enn det da.

Har 7,5 låter (nesten) ferdige. Blir fullengder etterhvert i høst/vinter engang.

Først skal MCD'n slippes i september i Tyskland, nederland, Brasil (!), luxembourg, belgia, masse intervjuer med metalblader, og sikkert noe livespilling :) Detta blir bra. Vi har et lite plateselskap, Edgerunner records, i ryggen som styrer promoteringa.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Nei vi har ingen livejobber enda, vi må øve mye mere først. Dette er mere metal, tror ikke det har så mye på oslo synthfestival å gjøre, der det går mere på goth/EBM/darkwave techno. Du hører ikke så allverdens mye på de små klippene, siden låtene er alle sammen over 4 minutter lange.

 

Men livejobber kommer nesten automatisk sammen med promoteringa av skiva.

Fyren i Edgerunner prøver å få booka oss som support for Theatre of Tragedy i oktober, og det høres dritskummelt ut hehe. Tror samtlige i bandet tømte ryggen i buksa når vi hørte om det der :) TOT er et av mine største idoler, og Liv Kristine er dødslekker. 'Velvet Darkness they Fear' og 'Theatre of Tragedy' er milepæler innen goth metal.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Jau, var derfor jeg bare nevnte de to første platene..Aegis var jo også OK, men et mye kaldere lydbilde enn de førstnevnte. Har ikke hørt mye på det som kom etter Musique. Men jeg så den nyeste TOT-videoen på metalsvisj her om dagen, og fy faen så sexy den er. Liv Kristine har KUN på seg en slags kjettingkjole med veldig vide masker og hele kroppen olja inn, i mange shots. Og den dama har kroppen i orden kan man si..Sangen husker jeg ikke så mye av merkelig nok :)

Lenke til kommentar

Kult dere skal spille med TOT! Men er enig med psilocybe at det gamle var best, og de albumene du refererer til er svært så bra. Men jeg synes jeg hørte at Liv Kristine ikke var med lenger? I tillegg har vel bandet bestemt seg for å fortsette med den nye stilen

 

Bare ikke lag såkalt "kopibeskyttelse" på skiva deres så kanskje jeg kjøper'n også ;)

Lenke til kommentar

Om hun slutter vet jeg ikke, men hun har nylig sluppet ei soloplate under navnet Leaves' Eyes som er mye mere goth metal i den gamle TOT-stilen. Mener det er sammen med en av de gamle TOT-karene. Du finner hvertfall et intervju (og noen fine bilder :love: ) på www.heavymetal.no

 

http://www.heavymetal.no/show.article.asp?...d=13&artid=1470

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Nei vi har ingen livejobber enda, vi må øve mye mere først. Dette er mere metal, tror ikke det har så mye på oslo synthfestival å gjøre, der det går mere på goth/EBM/darkwave techno. Du hører ikke så allverdens mye på de små klippene, siden låtene er alle sammen over 4 minutter lange.

 

Men livejobber kommer nesten automatisk sammen med promoteringa av skiva.

Fyren i Edgerunner prøver å få booka oss som support for Theatre of Tragedy i oktober, og det høres dritskummelt ut hehe. Tror samtlige i bandet tømte ryggen i buksa når vi hørte om det der :) TOT er et av mine største idoler, og Liv Kristine er dødslekker. 'Velvet Darkness they Fear' og 'Theatre of Tragedy' er milepæler innen goth metal.

:hmm: La meg poengtere at TOT gigen ikke er bekreftet av noen som helst ennå.

Lenke til kommentar

Jeg vet det. Men noen sa "Kult at dere skal spille med TOT", og da noen oppklare. :yes:

 

Nå har vi imidlertid flere andre band på trappene å spille support for om TOT gigen skulle skjære seg da, så det er neppe noen krise.

 

(La meg for Bitex sin del editere inn at Liv Kristine/Leaves Eyes er nevnt)

:cool:

Endret av Hrafn_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...