Gå til innhold

MSI TV @nywhere - programvare prob.


Maaze

Anbefalte innlegg

Heisann hopp.

 

Har nylig investert i et MSI TV @nywhere kort hos komplett.no, men har problemer ang. programvaren som følger med, såkalt "InterVideo MSI PVS".

 

Jeg installerer driver som følger med, og programvaren like så. Når jeg derimot skal starte programmet, så får jeg den velkjente "Programmet har utført en ulovlig operasjon..." etc. :no:

 

En kamerat av meg mener at det ligger en patch eller lignende på nettet for å fikse dette problemet, men jeg er rett og slett ikke i stand til å finne den. Er det noen der ute som vet hvor den patchen evt. kan befinne seg, eller som vet en annen løsning på dette kjedelige problemet? :hmm:

 

Takker på forhånd for alle svar. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Her har du drivere

 

Vet ikke om det er de du trenger da men...

 

Edit: Har sett på det kortet selv. Hadde vært fint om du kunne poste noe om dine erfaringer med det (etter at du har fikset det seff :)).

Takker for link ;)

 

Likevel er det ikke driverne som ser ut til å være problemet, da radio-programmet som følger med fungerer. Det ser ut til at det er programvaren fra Intervideo som klikker, dvs. MSI PVS og WinDVD Creator.

 

Når jeg får fikset det (Ja, jeg sier når :p), så skal jeg la deg vite om det duger eller ikke ;) En kamerat av meg har samme kortet, samt programvare som funker, og han er hvertfall fornøyd :thumbup:

Lenke til kommentar

FOR ALL DEL IKKE KJØP MSI PC @nywhere !

 

Har dette selv, og det er driver-problem hele tiden. Har lest om MAAANGE på nettet som har samme problem. Jeg anbefaler deg å returnere til Komplett innen angrefristen går ut.

Det hadde iallefall jeg gjort hvis jeg hadde visst hvordan det var.

 

Linken i forrige innlegg er til "Master" utgaven. Den går ikke til PC @anywhere.

For det har jeg prøvd.

 

Mvh Kjetil

Lenke til kommentar
FOR ALL DEL IKKE KJØP MSI PC @nywhere !

 

Har dette selv, og det er driver-problem hele tiden. Har lest om MAAANGE på nettet som har samme problem. Jeg anbefaler deg å returnere til Komplett innen angrefristen går ut.

Det hadde iallefall jeg gjort hvis jeg hadde visst hvordan det var.

 

Linken i forrige innlegg er til "Master" utgaven. Den går ikke til PC @anywhere.

For det har jeg prøvd.

 

Mvh Kjetil

Sorry, glemte å si, det er master utgaven jeg har ja :p

 

Sterkt synspunkt der iallefall, skal ta det til betrakning om det jeg laster ned nå ikke fungerer.

 

Og det er TV @nywhere, ikke PC. Du mente sikkert TV.

Endret av Maaze
Lenke til kommentar

Har lasta ned nyeste versjon av MSI PVS fra linken til Darth Kjell, men det fungerer desverre veldig dårlig :no:

 

Da blir det vel mest sannsynligvis benytting av angrerett, etter jeg har ringt til Komplett.

 

Er det da noen anbefaling av andre TV Kort, samt medfølgende programvare som virker? :p

Lenke til kommentar

Jeg har også det kortet, og har hatt masse problemer med det. Men det fungerer brukbart i w2000 med standard drivere. Å bruke det på en xp maskin er håpløst.

 

Og når kortet først funker.. så er:

- programvaren og brukervenneligheten elendig

- bildekvaliteten under middels

- alt bare DRITT, og man irriterers seg grønn over at man ikke valgte et annet kort!

- fint... helt til det plutselig slutter å funke nok en gang... (på'n igjen)

 

 

Ikke akkurat et anbefalt kort det der...

Lenke til kommentar

Hey jeg har også et MSI TV @anywhere. måtte reinstallere hele maskinen på nytt for at det skulle virke. Hadde problemer men XP Pro engelsk - men når jeg la inn XP PRO norsk, kjørte alle oppgraderingene fungerte det.

 

Slet noe satans og ringte support på komplett men de kunne ikke svare meg. Så da var det bare å prøve og feile. Hørte med pyton der jeg kjøpte hovedkortet mitt og de ga meg tips om å re-installere hele windows og kjøre oppgradering og da funket det.

 

Håper dette får hjulpet noe i alle fall!

Lenke til kommentar

Hmmm, synd at det skal være så mye problemer med et kort. Hva er vitsen med å selge det hvis det ikke fungerer ordentlig?

 

Har ofte opplevd at TV-tunere ikke fungerer, og hvis de virker er den medfølgende programvaren så lite brukervennlig at det hele blir en vits.

 

Edit: Noen som har erfaring med Acer AX120? Den ser jo helt greit ut, pluss at PCen sikkert ikke trenger å stå på hvis du skal se TV.

Endret av Darth Kjell
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...