Gå til innhold

MMORE CR-R noe dritt ass


Anbefalte innlegg

Kjøpte en pakke 24x MOORE CD-R fra Komplett, elendige cd'er må jeg si... Får ingen feilbrenning, men klarer knapt å lese cd'ene... Har prøvd på mange forskjellige maskiner.

 

Noen som har tips på gode kvalitets cd'r som tåler 24x?

Har en Asus 24x brenner m/ Burnproof.

 

Gjør ikke noe om komplett har dem siden de har butikk i byen.

 

[ Denne Melding var redigert av: christt på 2002-05-03 18:42 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm... MMORE er jo drit bra da.. hva er ditt problem da?? Ikke alle CD'er virker på 24x.. det er den ytterste grense.. hvorfor kjøper du ikke de som tåler 32x?? koster jo like mye.. jeg har brukt MMORE alle mine dager.. men har aldri opplevd noen feil.. og aldri fått en feilbrenning med de. Det må være måten du brenner på, eller brenneren din om ikke er som den skal.. ikke kom å klag å si det er CD'ene sin feil.

Lenke til kommentar

Har ikke hatt noe trøbbel med MMORE jeg. Platene virker på alle mine avspillere.

 

Tror det må være dårlig kvalitet på brenneren din kanskje, hvis du ikke har kjøpt et dårlig parti med plater da. Har du samme problemene med å lese platene i CDROMen din?

 

Plextor har hvertfall ikke problemer med å brenne disse platene.

 

Sveinl.

 

_________________

Mine hardwarespesifikasjoner

Hammer.jpg

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Sveinl på 2002-05-03 18:59 ]

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-03 18:37, christt skrev:

Kjøpte en pakke 24x MOORE CD-R fra Komplett, elendige cd'er må jeg si... Får ingen feilbrenning, men klarer knapt å lese cd'ene... Har prøvd på mange forskjellige maskiner.


Noen som har tips på gode kvalitets cd'r som tåler 24x?

Har en Asus 24x brenner m/ Burnproof.


Gjør ikke noe om komplett har dem siden de har butikk i byen.


<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: christt på 2002-05-03 18:42 ]</font>


 

hmm, snodig at du har det problemet. Har selv Asus 24x, og har brukt endel MMore 24x plater. Lesingen fungerer utmerket. Jeg har ikke noe utsette på hverken brenner eller media.

Lenke til kommentar

Rart hvis det skulle vært noe feil med brenneren...

Får ingen feilmeldinger underveis, bruker Nero.

Har hørt at Asus brenneren skal være temmelig den samme som Plextor sin 24x.

 

Mulig at jeg har vært uheldig med partiet, for jeg får samme feil når jeg setter den i CD-ROM'n.

Har prøvd på mange maskiner...

 

Kanskje jeg skal prøve 32x versjonen i stedet...

Lenke til kommentar

Høres veldig merkelig ut. MMore er jo kjent for god kvalitet, så jeg tviler på at det er platene det er noe galt med. Kanskje du har fått en ikke helt god brenner? Prøv å brenne med litt mindre hastighet og se om du får samme problemene da...

 

Selv bruker jeg mest verbatim CD-R plater. Glatt de beste etter min mening.

Lenke til kommentar

Har hatt en 50-pakning med MMORE 24x-plater, fikk ikke brent dem på høyere enn 12x med min AOpen 20x brenner, og ca. 2/3 av platene var feilbrenninger. Har aldri hatt noen problemer med noen andre plater med samme brenner. Tror det kommmer veldig an på om brenneren "liker" platene eller ikke.

 

12x Vivastar plater går faktisk fint å brenne på 20x med denne brenneren.

 

[ Denne Melding var redigert av: rXtotal på 2002-05-03 20:14 ]

Lenke til kommentar

Mmoore er ikke "drittbra" plater. De er laget av Multi media & machinery (eller noe slikt) og både mmore og andre plater fra den fabrikken nektet im Yama og skrive noe raskere en 12X med optimum write speed enabled. Om jeg brenner dem på 8X eller 20X har ingenting å si for spilleren min (pioneer 306S) surrer og bråker fælt før den kjenner igjen platene. Så det er ikke brenneren til denne karen det er noe gale med - det er platene.

 

Plater om yamahaen gladlig svirrer avgårde i full fres er verbatim 24X,fujifilm 24X, TDK, clahs olson sine 25 cake 16X plater (ikke de som er merket clahs ohlson, men no namen), smartbuy fra komplett (disse overasket meg positivt,så billige så lettbrente og ikke minst dvd spilleren min tok dem lynraskt. Hoppet midt inn i en divx film. under sekundet så var filmer der. Mmore surre surre surre 10-15-20 sek.

 

Mr. Platinum (100 cakebox fra itbutikken)kun 12x og ikke lett lesbare. Emtec, 12x, men lett lesbare.

 

Bare mine personlige erfaringer med diverse media.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...