Gå til innhold

Pinnacle dv 500? eller noen annet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer på videomonitoren slik jeg sa det............................

 

Eller så missforsto jeg deg to ganger.. Du får se det når du trykker på play,

med en gang på monitoren. Prøv det...

 

Red: (når du trykker "Play" på pcen i Premiere - ja)

Endret av Velmont
Lenke til kommentar

4000 er da ingenting :p Jeg betalte minst over 10.000kr den gangen jeg fikk mitt DV500 kort (og da fikk jeg det billig!). Det er lenge siden det... :D

 

Men må bare si at dv500 er ikke noen bra løsning... og anbefaler ingen den. Var nesten mer fornøyd med studio10 kombinert med premiere 5.1. Det krevde mindre ressurser, var mer stabilt, og ikke minst... det var bedre kvalitet på videoen! Slapp også problemet med slow/fast motion. Ulempen var selvfølgelig at det ikke støtta DV.

 

Får du RT ut på firewire inn/ut gangen din, så funker velmot sitt forslag ypperlig :thumbup:

Lenke til kommentar
4000 er da ingenting :p Jeg betalte minst over 10.000kr den gangen jeg fikk mitt DV500 kort (og da fikk jeg det billig!). Det er lenge siden det... :D

 

Men må bare si at dv500 er ikke noen bra løsning... og anbefaler ingen den. Var nesten mer fornøyd med studio10 kombinert med premiere 5.1. Det krevde mindre ressurser, var mer stabilt, og ikke minst... det var bedre kvalitet på videoen! Slapp også problemet med slow/fast motion. Ulempen var selvfølgelig at det ikke støtta DV.

 

Får du RT ut på firewire inn/ut gangen din, så funker velmot sitt forslag ypperlig :thumbup:

Men finnes det noe annet merke uten om pinnacle som har slike ting som lingner på DV 500??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...