Gå til innhold

ATI svarer for seg........


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om noen ble slitne etter all den roinga.

For å være helt ærlig, så skiftet ikke dette mitt synspunkt på ATi og linux noe særlig, det var en stor mangel på snakk om faktiske forbedringer som er i gjære NÅ, og heller mye prat om litt diffuse features som kommer i en uspesifisert framtid. Nei, min neste PC kommer til å ha et Nvidia kort.

Lenke til kommentar

Ja, hvis det ikke skjer noe snart hos Ati's Linux team, så ser jeg meg nesten nødt til å skifte skjermkort jeg og. Lite visste jeg om dette da jeg gikk til anskaffelse av det som da var et av de beste grafikk kortene på markedet. Er og litt trist at til Windows så lager de utrolig bra drivere, og oppdaterer hver mnd. med mer enn bare bugfixes, men de øker jevnt ytelsen og. Det ser vi lite til i Linux driverne. Pluss, det er et sant h*****e å installere driverne, med tanke på at de fleste distribusjonene nå går over til xorg. Men løsningen for min del blir Debian tenker jeg, siden det virker litt enklere med "install-radeon-debian.sh", så jeg skifter nok fra PcLinuxOs - SimplyMepis.

 

Mvh Meg.

Lenke til kommentar

Vel, man kan da bare håpe at de snart tar hintet og øker linux-satsingen. Jeg skulle gjerne kunne sagt at de går glipp av et større marked, men det tviler jeg litt på, noe som er synd ettersom det sannsynligvis er alt som kan få åpnet øynene på noen av de mer kyniske mennene med pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...