Gå til innhold

Anime - Hva anbefaler du?


Anbefalte innlegg

Var enig i våset ditt selvfølgelig, hvis jeg ikke hadde vært det hadde jeg brukt en ironisk.gif ;)

 

Det ville sett slik ut:

---------------------------------

Nei, for all del fortsett :wee:

 

Så enig, så enig! :ermm:

---------------------------------

Ah, but if course... Dumme meg...

 

Den var kanskje litt oftopic, men jeg får fnatt av hvordan amerikanske konsern behandler utenladsk kultur.

Det er som man sier; Isteden for å gå opp til et nytt intelektuellt nivå, dra alle andre ned på ditt... Tror det er den Amerikanske filosofien.

Endret av OnI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var enig i våset ditt selvfølgelig, hvis jeg ikke hadde vært det hadde jeg brukt en ironisk.gif ;)

 

Det ville sett slik ut:

---------------------------------

Nei, for all del fortsett :wee:

 

Så enig, så enig! :ermm:

---------------------------------

Ah, but if course... Dumme meg...

 

Den var kanskje litt oftopic, men jeg får fnatt av hvordan amerikanske konsern behandler utenladsk kultur.

Det er som man sier; Isteden for å gå opp til et nytt intelektuellt nivå, dra alle andre ned på ditt... Tror det er den Amerikanske filosofien.

Word. Sitter heller og ser Naruto med japansk tale og fansubs enn å se på den amerikaniserte, tilgjorte versjonen :mad:

Lenke til kommentar
Var enig i våset ditt selvfølgelig, hvis jeg ikke hadde vært det hadde jeg brukt en ironisk.gif ;)

 

Det ville sett slik ut:

---------------------------------

Nei, for all del fortsett :wee:

 

Så enig, så enig! :ermm:

---------------------------------

Ah, but if course... Dumme meg...

 

Den var kanskje litt oftopic, men jeg får fnatt av hvordan amerikanske konsern behandler utenladsk kultur.

Det er som man sier; Isteden for å gå opp til et nytt intelektuellt nivå, dra alle andre ned på ditt... Tror det er den Amerikanske filosofien.

Word. Sitter heller og ser Naruto med japansk tale og fansubs enn å se på den amerikaniserte, tilgjorte versjonen :mad:

Sub fremfor dub :thumbup:

 

Det irriterer meg så grensesløst at Amerikanerene skal dubbe alt (dette gjelder Italienere, Tyskere og div andre også), hvis det ikke er laget for barn kan de faen meg lese teksta :mad:

Lenke til kommentar
Støtter den. Tyskere og andre dubbefanatikere burde lære seg å lese tekst :D

Ditto. Det er godt og se at det fins andre folk her i verden som har samme meninger som meg og mine... ;)

Men nå skal vi vel ikke bli så allt for off-topic, eller? Tror vi har strukket grensene for hvor store avsporinger man kan ha en liten smule...

 

On-topic: Så nettop(/endelig) Naruto filmen... Har aldri vært mer fornøyd med en anime-film, noensinne. Naruto slik vi har lært å elske... :love: Et absolutt "must" for alle som ser på naruto!

Endret av OnI
Lenke til kommentar

Har ikke lest alle sidene her, men jeg vil anbefale alle å se appleseed. Sykt fint lagd. Ghost in the shell filmen er litt digg, 2 ern ser fet ut(har ikke sett den siden jeg ikke får til engelsk tekst)

 

.hack//ledgend of twilight er også fin serie, selvom den til tider kan være litt barnslig. Ghost in the shell er ganske greit(appleseed er noe alla det samme)

Full metal alchemist er en fin serie. Som så mange andre har sagt så er princes mononoke en fin "begynner" film, fikk meg til å like anime filmer godt.

Lenke til kommentar
Elfen lied

word! Søteste drapsmaskinen ever! :love:

 

Bleach: Ser en av dere skriver at han sluttet etter 8 episoder. At du ikke allerede har forelsket deg i serien er rart, men det er kanskje likegreit når jeg tenker på at jeg har holdt på å bli deprimert av å se en viss episode lenger uti som er relativt trist. Men legger man sjela i når man ser anime og virkelig "lever seg inn i det" får man så mye bedre undeholdning, syntes nå jeg. Er noe annet en "Løvenes Konge" og "snøhvit" fra disney (dog klassikere og løvenes konge er jo ekstremt bra).

Endret av bugbear
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Har begynt å se; kunne ikke stoppe; Rurouni kenshin.

 

Midlertidig stopp nå, for batchene er på 25 eps og jeg har bnare den første. 95% ferdig på ep 26 :love:

Så det er en bra seire? Har sett 3 episoder eller noe sånt. Har alle på pc'n men har ikke hatt tid enda :p

Lenke til kommentar
Har begynt å se; kunne ikke stoppe; Rurouni kenshin.

 

Midlertidig stopp nå, for batchene er på 25 eps og jeg har bnare den første. 95% ferdig på ep 26  :love:

Så det er en bra seire? Har sett 3 episoder eller noe sånt. Har alle på pc'n men har ikke hatt tid enda :p

Det er definitivt en bra serie. Skulle bare ønsket med flere seeds..

Lenke til kommentar

Har sett mye av det som nevnes her men synes det er rart ingen har nevnt:

Macross ,Macross zero ,Macross pluss og Robotech (USA versjon) .Tech/mech anime

Macross serien gjorde at transformers ble til.

Macross pluss er drittkul med noe av det beste jeg har opplevd av følelsen å være med i flyet.

 

Andre kule serier som ikke er nevnt

Gunsmith Cats .komi

Dirty Pair .komi

Rave helst i fansub .adventure

Mye må dessverre lastes ned siden de ikke er skaffbare eller helt ødelagt av oversetning/tilpassning.

Beste er gjerne de som er fansub.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...