XonatoR2k Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Er det bare her eller kan ikke nav scane win rar ? kommer sånn stygg feil melding når jeg skal scanne en mappe som install fila ligger i..
Bruun Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg håper da den kan det. Det kan jo ligge virus i arkivfiler også så det ville vært rart om den ikke kunne det. Det er mulig den ikke kan sjekke den filen du snakker om fordi den er i bruk.
wil Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 ja du mener installasjonsfila til Winrar 3.30 eller noe ja? jeg hadde kjempe trøbbel med det selv en gang. fikk ikke til å skanne fila idet hele tatt, prøvde alt opp og ned å i mente, fikk det ikke til. fikk tak i en annen install fil til Winrar som jeg da bytta ut med den nye, da forsvant problemet, men da hadde jeg allerede også bytta virusprogram også
Bruun Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Å, du mente innstallasjons-filen Må lære meg å lese bedre..Så lenge du lastet den ned fra rarlabs.com og du vet at det ER installasjonsfilen til WinRAR så er det ikke så farlig
pmarius Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det måtte jeg bare prøve, siden jeg har NAV og WinRAR på maskinen. Scannet både inst.fila og det installerte programmet - uten problemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå