XzIz0 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Har spilt Source mange ganger unten feil men nå etter helgen så blir skjermen svart når jeg starter Out of frequenzy står det på skjermen da..Noen tips?
XzIz0 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Male skjermen med korrekturlakk? gidd da... Tror den nye patchen fucka opp siden det kommer opp feil melding med noe om out of frequenzy Here is the list of the changes and additions: - Optimal refresh rate is now autodetected from the list of available modes
XzIz0 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 ingen som vet hvordan jeg kan fixe dette?
brillan Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Installer skjermdrivere? Vis cs:s ikke finner riktige drivere, stiller det hz for høyt
XzIz0 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 hmm..nettop installert nyeste drivere men tror det er noe feil med de Hver gang jeg starter maskinen får jeg feil melding og må lukke Asus ett eller annen..kanskje dette er feilen..hmm..får vel ta full reinstall i morgen =/
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har du sjekket hvilken oppløsning du har i CS? I verste fall kan det hende at skjermen ikke takler den eventuelt høye oppløsningen du har og vil derfor ikke vise noe. Har en slik skjerm jeg.
Killerzevs Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Antagligvis en liten bug bare hos deg. Det er noen som har forskjellige bugs. Noen ganger ser jeg mange lange spisser som ligner på knivblad overalt på Source. Eller usynlige folk som jeg ser bare flyvende våpen hos. Rapporter den på bug report om du noen gang kommer inn der. Har du fått det sånn er det godt mulig at mange andre har fått den eller kommer til å få den senere en gang. Jeg vil ikke sitte spille helversonen og plutselig blir skjermen svart, og det vil sikkert ikke noen andre heller. Det er nok best å rapportere den tipper jeg. Når det gjelder å fikse skjermen prøv og slett steam og legg den inn på nytt eller noe sånt. Eller så er det kanskje et virus på PC'en din...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå