Gå til innhold

Et lite spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg søkte etter cheats for Doom 3, ikke forde jeg vl cheate i spillet, men fordi det er mye morsomme saker produsentene kan legge inn i spillet via en liten "cheat"

Jeg fant noe som heg ikke helt fikk til å virke, men som de sier skal virke. Og det er "give doom95" og sies å skal aktivere det gamle Doom spillet, men dette har jeg ikke klart å fåd til. Noen andre som har sett noe til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg søkte etter cheats for Doom 3, ikke forde jeg vl cheate i spillet, men fordi det er mye morsomme saker produsentene kan legge inn i spillet via en liten "cheat"

Jeg fant noe som heg ikke helt fikk til å virke, men som de sier skal virke. Og det er "give doom95" og sies å skal aktivere det gamle Doom spillet, men dette har jeg ikke klart å fåd til. Noen andre som har sett noe til dette?

ALDRI spørr om cheats....Det er noobish

Skrevet

Det er da vel ikke noe galt i å spørre etter cheats. Folk må da få lov til å spille som de vil. Når jeg enten er lei et spill eller har runna det så pleier jeg å more meg med litt cheats ol.

Høres artig ut med den doom95 saken, må sjekkes ut :D

Skrevet

Cheats er ikke nooish uansett hvordan du ser det, så lenge det er i et singel player spill. Jeg bruker chests når jeg bare skal kødde gjennom spillet og leke, når jeg ikke tar det seriøst i det hele og det store.

Har testa den ut, og den virker ikke, ikke for fem flate ører har jeg fåd den til å virke, og de fleste sier at den ikke virker.

Men om jeg skal si det selv, den beste "koden" til konsollen er å bare skrive iddqd, den gamle Doom/Doom 2 koden, så skal du se hva du får opp, meget morsomt for oss "veteraner" som har vokst opp med Doom.

MERK: Bare skriv "iddqd" men trykk ikke enter.

Selv fant jeg det litt rart at når jeg skrev koden fikk jeg opp "Warning, unknown object "doom95" was added to your inventory" :hmm:

Men de sier at denne koden er falsk og virker ikke.

Derimot kan jeg anbefale, om du har det originale Doom eller Doom 2, å laste ned Doomsday (www.doomsdayhq.com)

Last også ned MD2 filene, textures og music, og opplev det originale Doom/Doom2 med 3D monster, 3D våpen men samme brett.

For dere intereserte er MD2 filer laget i Milkshape, og er brukt i det ellers så populære spille "Half life" og "Counter-Strike"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...