Gå til innhold

Nfs underground, kommer ikke innpå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter installasjon, og ja det er original cd...

det som skjer er at jeg trykker på nfsu ikonet så kommer den nfsu logoen opp så blir skjermen svart og så er jeg tilbake i windows igjen...

noen som har en løsning på mitt problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
SØØØK, for guds skyld. Dette tror jeg har blitt spurt 300.000.000 * Antall spillforum tilgjengelig på internett.

Har du mensen?

Forumet er jo her nettop fordi at folk som trenger hjelp skal få det.

Vil tro at du kan finne svar på nesten alt ved å google, men alikevel spør folk på forums fordi det er en kunnskapskilde.

Så hvis du ikke har noe smart å si, ikke si det.

Skrevet (endret)

patch finner du på hjemmesiden til needforspeed eller gå inn på startmenyen EA GAMES -> NFSU -> Check for updates..

ellers endrer du bare språket til Engelsk (australia).. men dette topicet har vært oppe 20000 ganger før så et lite søk på søkefunksjonen her på forumet hadde vært en lur ide å prøve..

SØØØK, for guds skyld. Dette tror jeg har blitt spurt 300.000.000 * Antall spillforum tilgjengelig på internett.

Har du mensen?

Forumet er jo her nettop fordi at folk som trenger hjelp skal få det.

Vil tro at du kan finne svar på nesten alt ved å google, men alikevel spør folk på forums fordi det er en kunnskapskilde.

Så hvis du ikke har noe smart å si, ikke si det.

er sikkert et snakk om søke på dette forumet da.. kanskje lurt å sjekke om ditt problem har vært oppe noen ganger før.. som i dette tilfellet har vært oppe en del ganger...

Endret av bakemesterharepus
Skrevet
hvordan skifter jeg skriftoppsett?

fant ikke patch til nfsu på megagames...

hvor ellers bør jeg lete?

Kontrollpanel, instillinger for språk vil jeg tro.

Skrevet

Enig! Drittlei av alle som starter nye tråder om nettop dette problemet med NFSU!

Skrevet
etter installasjon, og ja det er original cd...

det som skjer er at jeg trykker på nfsu ikonet så kommer den nfsu logoen opp så blir skjermen svart og så er jeg tilbake i windows igjen...

noen som har en løsning på mitt problem?

Kontrollpanel, innstillinger for region og språk, bytt til engelsk storbrittannia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...