tor_erik Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 (endret) Hei! Jeg er eier av et PowerColor 9800 Pro, som jeg for 5 min siden skulle installere Catalyst 4,8 til. Det gikk dårlig, jeg fikk beskjed om at driveren ikke var skikkelig installert, selv om jeg brukte både avinstalleringen i Kontrollpanelet og Driver Cleaner 2,7. Siden det ikke gikk, slettet jeg alt som var av skjermkortdrivere for å starte på nytt. Det skulle jeg ikke gjort. Hver gang jeg skjal installere en driver nå, uansett hvilken det er, får jeg beskjed om å forsøke å legge inn en standard VGA-skjermdriver før jeg kjører Catalyst 4,8. Jeg har t.o.m. forsøkt med den opprinnelige driveren som var med kortet, men det funket heller ikke. Hva i heiteste kan jeg gjøre? Meget takknemlig for oppklarende svar! Endret 21. august 2004 av tor_erik
Luske_Ludvig Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Gå inn i device mangaer og avinstaller kortet. Da vil XP automatisk installere kortet på nytt og spørre etter drivere.
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Ok, dette er det mest absurde jeg har vært med på. Tenkte at jeg skulle prøve en gang, sikkert forsøk nr 10, å installere driveren uten å avinstallere noe som helst med verken Driver Cleaner eller noe annet først. Tror du ikke at det gikk da? Men dette strider jo mot all installering av drivere når det gjelder ATi...
fAight Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Håper det ikke oppstår noen problemer senere, da
tor_erik Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Håper det ikke oppstår noen problemer senere, da Jeg også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå