Steikern Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hei! hmm... jeg har klart og sletta alle sommer bildene kona har tatt! noen som vet om et program du kan finne slettet data med? hvis du veit det hadde det hvert flotters om du skrev det :=)
Lucifer 666 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hei!hmm... jeg har klart og sletta alle sommer bildene kona har tatt! noen som vet om et program du kan finne slettet data med? hvis du veit det hadde det hvert flotters om du skrev det :=) Pci filerecovery er et veldig hendig program til slikt... Søk på Google
phax Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 "get data back" heter vel programmet du er ute etter. skal funke bra.
wil Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 jepp da. det funker greit det veit du, men det hender at noen av filene du gjenoppretter ikke funker som de skal
Steikern Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 hmm.... noen som har url rett til et sted jeg kan downloade Pci filerecovery ?
Lucifer 666 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 hmm....noen som har url rett til et sted jeg kan downloade Pci filerecovery ? Her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå