Gå til innhold

FIFA World Cup og Pro Evolution Soccer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-05-02 17:01, Macint0sh skrev:

Når du har vært borti det beste blir FIFA litt smålig i forhold :smile:



 

OMG! har du spilt fifa world cup 2002 ville du ikke ha sakt det der. Spille får topp score av alle som har spilt det. har ikke sett et fotball spill med bedre realisme. Greit skal være enig at FIFA2002 ikke var det beste, men hello :/

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-05-02 17:23, Dreadlord skrev:

Quote:


On 2002-05-02 17:01, Macint0sh skrev:

Når du har vært borti det beste blir FIFA litt smålig i forhold :smile:



 

OMG! har du spilt fifa world cup 2002 ville du ikke ha sakt det der. Spille får topp score av alle som har spilt det. har ikke sett et fotball spill med bedre realisme. Greit skal være enig at FIFA2002 ikke var det beste, men hello :/

 

Jeg sitter på PS2 versjonen. Denne har ingen spesielle forbedringer fra den ordinære 2002 versjonen og spillet sliter med seriøse frame-rate problemer. FIFA WC2002 kan nok ikke måle seg med PES :smile:

Lenke til kommentar

Jeg snakker om FIFA World Cup 2002, det aller siste.

 

Det er steindårlig i forhold til Pro Evolution Soccer. Men nå har jo Pro Evo blitt kåret til verdens desidert beste fotballspill av alle som har anmeldt det. Bare se på Konamis sider... det er skikkelig konge :smile:

 

FIFA World Cup 2002 blir utrolig "barnslig" i forhold. Pro Evo er mer som en fotball-sim. Du må virkelig jobbe for målene, og til gjengjeld er de fine når de kommer :wink:

Lenke til kommentar

http://www.spillegal.no/anm.asp?vis=enkel&id=96

 

vet ikke hvor seriøs denne omtalen er, men den er ikke så positiv at det gjør noe...

 

FIFA på PC med tastatur er vel noe jeg ville unngått hvis man er vant med Playstation-kontroller eller gamepad.

 

Men jeg må få prøvd Pro Evolution Soccer før jeg uttaler meg, for hvis det er så bra som dere sier må det jo være verdt å prøve det...

 

bertie

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Pro Evolution Soccer men jeg fikk FIFA WC 2002 til xbox idag å det råkkær!!! Har spilt en del FIFA 2002 på PS2 men det kan ikke måle seg grafikk messig med WC til xbox. Mange av spillerne er meget like, dessuten er "følsomheten" i pasninger skudd og alt mye bedre i denne versjonen. Takk EA for at dere har gjort om dødball situasjoner til noe som er meget bra. Det er ikke lenger sånn som at du bare kan trykke på x-knappen ved en corner for å spille ballen direkte til denne spilleren. Nå må man skru å gjøre det skikkelig. Kan t.o.m ta ned ballen på låre og gi den et xtra dytt for å få det lille xtra forspranget.

Merker ikke no dårlig framerate ihvertfall. Når du legger et innlegg med Beckham og Owen knaller den i mål. Da er det liv i stua!!!!

Lenke til kommentar

Pro Evolution Soccer

 

Hør nå her. ALLE de seriøse engelske store bladene som anmelder det sier det er best. Bare gidd å les SELV, og ikke les anmeldeser skrevet av nisser fra Hallingdal - for de teller ikke.

Uansett.. bare EN ting teller, å PRØVE det selv.

 

Slik begynner PlayNation's anmeldelse av Pro Evolution Socer, verdt å lese:

 

Contrary to what the Bible tells us, the Garden of Eden was no paradise. Yes Adam had all the fresh fruit on offer he could possibly want. Yes he could burp and fart, punctuating each emission with a different pose and hand gesture. But something was very wrong. Adam was bored.

Luckily, Adam had dreamt up the perfect pastime. Twenty-two men would gallop gazelle-like across grass, kicking a ball to each other as they tried to score goals in the nets at each end of the park. Passion and skill would run high, and Adam would control it all through a handheld device called a 'pad' watching the action unfurl on a 'telly'. Much as he tried to build a 'PS2' out of bananas and twigs, he kept failing. It kept coming out all rubbish like an Xbox. God said he'd have a try, and he'd get back to Adam when it was ready.

This meant more time to kill. Spying a tantalising apple hanging on a low branch, Adam rose like a salmon to nod the fruit off the tree. It dropped to the ground, and Adam flicked it up like Pele. He did a few keepy-ups, and volleyed it at a snake hanging out of a tree. The snake was hurt, but advised Adam he could have a lot more fun with this non-digital football if there was someone else to play against. Eve arrived, and she was pretty good at footie for a chick. They played and played, and the human race would've ended right there but for the fact that Eve had breasts.

 

Thousands of years later, God's cracked the football game. Trouble is, human faith in him has waned and it'd scare people to death if he started raining down a biblical plague of PS2 game boxes. His solution was to let a bunch of Japanese programmers take the credit. But God's no fool. He knew when people played Pro Evolution Soccer, they'd know it was God's own football game.

 

Resten leser du på PlayNationmag.co.uk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...