AndyG Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg har sett flere tråder om dette, men de har fått mange forskjellige svar. Hvordan er det egentlig når trial versjonen har gått ut, og man velger å betale. Får man beholde charactern med credits, items osv? Så lenge man benytter samme brukernavn på launchpad?
Bytex Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 (endret) Man kan ikke bare velge å betale når trial er gått ut. Du må kjøpe et orginalt spill i butikken. Hadde det vært å bare laste ned gratis trial, og så betale videre til abonnement etter endt periode hadde Lucasarts tapt sykt mye penger på salg. Men du kan nok fortsette char'en din ja. Sånn er det alltid i trials i andre spill. Tror ikke de vil tvinge deg til å begynne helt på nytt etter en måneds spilling nei. Endret 20. august 2004 av Bitex
AndyG Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Konklusjonen er da at etter end gratisperiode må man kjøpe spillet. Taste cd-key, og begynne abbonement. Så kan man deretter fortsette på charactern fra trial-perioden?
TRS Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 hvis trial perioden din er over så¨må du subscribe på nytt for og spille videre, siden dette er en trial key da så får du valget om du vil fortsette på din nyinkjøpte konto og kan da taste inn den nye keyen som du har betalt for og dermed fortsette på samme konto med samme character
AndyG Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 (endret) OK, dette svarte på akkurat det jeg lurte på! Thanks man! Endret 20. august 2004 av AndyG
TRS Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 som jeg sa, du kan da fortsette med trial kontoen som en vanlig konto eller ganske enkelt ja
Prnkstr Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) Trial episoden er over, right? På Galaxies siden så reklamerer de enda for en optil 14 dagers trial nedlastbar hos FIleplanet... Men hos fileplanet komme de med at "The 14-Day FREE Trial is no longer active" Stemmer dette? Eller er den fremdeles aktiv? Får nemlig ikke lastet ned den...har prøvd internettsettings, oppgradert java og prøvd 2 forksjellige nettlesere...men still ingenting... Edit: Det er fremdels mulighet til å trykke på download der...men får ikke forespørsel om å lagre...derfor lurer jeg... Endret 25. august 2004 av Prnkstr
Prnkstr Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 (endret) Takker og bukker...har lenge siklet etter å prøve dette...men hver gang jeg har prøvd i alle databutikker jeg kom på hadde den simpelthen IKKE...(Avalon, Spaceworld I og II, Akersmic(før de ble lagt ned) og Begge Rammene og rommene).... Laste ned alle de 1,9gigzene required... IIII....Glede seg!!! Edit: en ting til....er det lett å bli avhengig av dete spillet? Føler på meg at dette kan bli stygt... Endret 25. august 2004 av Prnkstr
TRS Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 den første tiden kan du bli avhengig rett og slett pga det er den første tiden som er kjekkest men det tar seg ned til et "normalt" nivå etterhvert vil jeg tro
The_Firm Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 en ting til....er det lett å bli avhengig av dete spillet? Føler på meg at dette kan bli stygt... avhengig?? Er jeg avhengig hvis det første jeg gjør når jeg kommere meg hjem er å spille til jeg sovner??
Phoenix-Hawk Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Du er hekta en ganske god stund , men etter hvert så begynner det å bli litt mere normalt ja. Er ikke så hekta på det nå, siden jeg kan solo det meste osv blir litt mere kjedeligere (imo).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå