Gå til innhold

Half Life 2- Trainstation Bink versjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

The GMan-(70MB) 
Docks-(50MB) 
Kleiner's Lab-(85MB) 
Traptown-(190MB) 
Tunnels-(100MB) 
Bugbait-(170MB) 
Barricade-(120MB) 
Coastline-(170MB) 
Striders-(150MB) 
Psyche-(16MB)

Dette er filmene som er med på en bonus disck som følger med CZ.

Har sett alle fra før... Før jeg fikk CZ!

Skrevet
nam..

Seriøst, hvis jeg får en sånn følelse når jeg faktisk spiller, så er jeg faktisk villig til å tilgi Gave og gutta hos Valve.. :yes:

Navnet på el presedente hos Valve er GABE NEWELL

Skrevet
The GMan-(70MB) 
Docks-(50MB) 
Kleiner's Lab-(85MB) 
Traptown-(190MB) 
Tunnels-(100MB) 
Bugbait-(170MB) 
Barricade-(120MB) 
Coastline-(170MB) 
Striders-(150MB) 
Psyche-(16MB)

Dette er filmene som er med på en bonus disck som følger med CZ.

Har sett alle fra før... Før jeg fikk CZ!

Hvilken film er psyche?

Når G-Man sier hadet? :p

Skrevet

Likte den starten. Det ser bare så bra ut. Alt virker så gjennomført. Du får virkelig en god følelse av å se på, kan tenke meg hvordan det er å spille den da. Uff uff...

Skrevet
Likte den starten. Det ser bare så bra ut. Alt virker så gjennomført. Du får virkelig en god følelse av å se på, kan tenke meg hvordan det er å spille den da. Uff uff...

:yes::yes:

Skrevet (endret)
*fjernet pga spoilers*

TAKK FOR DEN FOR POKKER!! ARG!!!

EDIT: Nå har du klart å ødelegge spillet for meg, like før det kommer. Tusen, tusen takk. Håper du er fornøyd nå :realmad:

Endret av TCi
Skrevet

Jeg kunne tenke mag dere ikke ble veldig fornøyd, men det var jo noen som spekulerte i det, og alle som har spilt betaen har opplevd det samme. Jeg kan jo ikke garantere at dette skjer i den ferdige utgaven, men i betaen er det sånn

Skrevet
Jeg kunne tenke mag dere ikke ble veldig fornøyd, men det var jo noen som spekulerte i det, og alle som har spilt betaen har opplevd det samme. Jeg kan jo ikke garantere at dette skjer i den ferdige utgaven, men i betaen er det sånn

Hva får deg til å tro at vi vil vite dette.... IDIOT! :wallbash:

Skrevet (endret)

JAJA etter din reaksjon til dette har jeg satt en advarsel til de som ikke vill vite hva som skjer. Litt synn for deg TCI men det tenkte jeg ikke på når jeg posta isted :no:

Om du vil kan jeg godt fjerne det igjen så jeg ikke ødelegger for flere

Endret av luser32
Skrevet
JAJA etter din reaksjon til dette har jeg satt en advarsel til de som ikke vill vite hva som skjer. Litt synn for deg TCI men det tenkte jeg ikke på når jeg posta isted

Bare vær litt obs på dette nesten gang, det er ikke alle som vil vite ting før de får oppleve det selv... Jeg har nå i over 1år klart å holde meg fra spoilere.. men i dag røk den :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...