Gå til innhold

Lagg på Doom 3 :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg kjører AA og AF på fullt så lagger pcen min på Doom 3?, skjermkortet er forresten satt på å kjøre best kvalitet, eller la meg si det sånn at det går ikke glatt? er det sånn det skal være?

Har:

AMD Athlon 64 FX-53 (socket 939)

POV 6800 Ultra (256mb)

3200XL PRO (1024mb)

Gigabyte K8NSNXP (socket 939)

SCSI cheetah 15000rpm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja spørs om ikke flaskehalsen ligger i minnet på skjermkortet..tror ultra innstillingene egentlig er beregnet på de nye korta m 512 minne..

Men litt usikker der...

Skrevet
Ja spørs om ikke flaskehalsen ligger i minnet på skjermkortet..tror ultra innstillingene egentlig er beregnet på de nye korta m 512 minne..

Men litt usikker der...

Tull. Ultra funker for mange med GT.

Skrevet

Jeg vet ikke om det har saa mye hensikt, men hva med aa oke cachen til D3? Isteden for aa kjore paa standard instillingene som jeg ikke vet hvor mye er til kanskje 256MB eller mer. JEg syntes bare aa huske at det var en annen type her paa forumet som skrudde opp cachen i D3 og det gikk bedre med spillingen(?). Rett meg om jeg tar feil...

Frankie

Singapore

Skrevet

De fleste av oss sitter med skjermkort på 128 MB, og avhengig av resten av maskinvaren skal det være mulig å kjøre «Doom 3» på et komfortabelt «Medium»-nivå. «High» er reservert dem som sitter inne med et 256 MB-skjermkort og en prosessor og antall RAM som står i stil med dette.

«Ultra» er for de aller verste råtassene, gjerne med utstyr som ikke er på markedet enda en gang. Skjermkort med 512 MB minne..

Dette er noe Idsoftware mener!! Men man må jo prøve selv og se hva man er fornøyd med..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...