Gå til innhold

Nokia 6630 og Panasonic X700


elvis!

Anbefalte innlegg

Kommer jo to nye interessante mobiltelefoner nå framover... Panasonic X700 og Nokia 6630. Jeg falt for Panasonicen.. Så fant jeg ut at den ikke har megapxl-kamera... Skulle tro de gutta tulla med oss forbrukere. Hvordan kan de lage en så komplett telefon, men mangle noe så vesentlig?? Noen kommentarer? (Kan noen bekrefte at den ikke har megapxl?)

 

Og så kommer 6630... Den har det lille ekstra.... Men ... For det første veier den nesten 130 gram. Er det noen her som har en mob med så høy vekt som kan fortelle meg hvordan den er å ha i bukselomma på en olabukse? Fungerer det??

 

Og for det andre.. kanskje en liten detalj.. men igjen så blir jeg fly forbanna.. Mobilen har ikke EMS leste jeg... hva er det da??? Har ikke Nokia ennå klart å lage en telefon som kan sende lyd og bilde??v (stemmer det at den mangler ems??)

 

Jeg er oppgitt...

Alt jeg vil ha er en mobil med et bra kamera og mp3-spiller.. Det er umulig å få tak i tydeligvis. SE s700 er jo for tung og stor tror jeg.. Innvendinger?

 

 

Noen kommentarer? Hvilken mob skal jeg kjøpe??

 

Merker jeg er små-fortvilet... :cry:

 

(beklager de to tomme innleggene som ligger under dette. Datafeil)

Endret av levlex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Hvordan kan de lage en så komplett telefon, men mangle noe så vesentlig?? Noen kommentarer? (Kan noen bekrefte at den ikke har megapxl?)"

 

- Når ble MP kamera vesentlig? Det har vel alltid vært snakk om kompromiss når man kjøper telefoner. Er vel ingen som har ALT?

 

"Og så kommer 6630... Den har det lille ekstra.... Men ... For det første veier den nesten 130 gram. Er det noen her som har en mob med så høy vekt som kan fortelle meg hvordan den er å ha i bukselomma på en olabukse? Fungerer det??"

 

- X700 er vel sånn noenlunde like stor??

 

"Og for det andre.. kanskje en liten detalj.. men igjen så blir jeg fly forbanna.. Mobilen har ikke EMS leste jeg... hva er det da??? Har ikke Nokia ennå klart å lage en telefon som kan sende lyd og bilde??v (stemmer det at den mangler ems??)"

 

- Eeeehhh..EMS? Hvilke telefoner HAR dette idag? EMS er blitt erstattet med MMS ( i stor grad ). Hvem sender EMS idag? EMS er bilde og tekst. Det er vel 5 - 6 år siden noen bruke EMS?? Like utrangert som Nokia 3310.

 

"Jeg er oppgitt...

Alt jeg vil ha er en mobil med et bra kamera og mp3-spiller.. Det er umulig å få tak i tydeligvis. SE s700 er jo for tung og stor tror jeg.. Innvendinger?"

 

- Da er vel hverken X700 eller 6230 noe for deg?

 

Du bør satse på Nokia 6260 eller LG5100. Begge er klapptelefoner. LG har 1.3 MP kamera mens 6260 har VGA, men begge har minnekort. Nokia har radio og MP3 spiller...

Lenke til kommentar

Skal du ha et _bra_ kamera kjøper du ikke en kameramobil. Uansett. Se heller på kameraet som en liten tilleggsfunksjon. For uansett er kvaliteten for dårlig til å banke ut "vanlige" kameraer, digitalkameraer og ikke minst; de gode gamle speilrefleksene... Bildekvaliteten gjør at de ikke egner seg til mer en fremvisning på mobilskjermen eller på pc skjermen.

-

X700 kommer å få litt trøbbel med "symbian'en" vil jeg tro, med sin skjermoppløsning som strider imot de andre S60'ene vi ser på markedet. Med mindre noen smarte hjerner har kommet på noe på grensene til genialt så kan man nok nesten bare parkere X700; hvis det er programmer man legger størst vekt på, da en mindretall vil fungere "effektivt" og ikke minst forståelig på X700.

-

6630 har dessutenom 3G OG støtte for GSM nettet. Itillegg er det en symbian telefon, med relativt sterk CPU, godt med minne, Minnekortplass, stor skjerm, kamera osv. Alt dette hjelper ikke akkurat å "synke vekten".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...