sycorax Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Jeg ser etter nytt skjermkort til 4000,- helst ikke så mye mer. Har hørt at Nvidia er litt finere til spill. Er det noen som vil komme med noen tips? takk for alle svar /erik
Krankemot Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 hadde jeg vært så rik som deg hadde jeg nok kjøpt ATI RADEON x800xt, mest ytelse jeg har hørt at ATI er best til spilling, men nå ble jeg usikker igjen
sycorax Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Jeg sjekket de kortene og de virker jo bra de, men de er akkurat litt dyrere enn det jeg hadde tenkt meg... /erik
Windoge Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg ser etter nytt skjermkort til 4000,- helst ikke så mye mer. Har hørt at Nvidia er litt finere til spill. Er det noen som vil komme med noen tips? takk for alle svar /erik Det kommer helt ann på hvilket spill. F. eks er ATI best til Half-Life 2, mens Nvidia er ganske overlegen bedre til Doom III.
xmd Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg ser etter nytt skjermkort til 4000,- helst ikke så mye mer. Har hørt at Nvidia er litt finere til spill. Er det noen som vil komme med noen tips? takk for alle svar /erik Det kommer helt ann på hvilket spill. F. eks er ATI best til Half-Life 2, mens Nvidia er ganske overlegen bedre til Doom III. Kortene vil om ikke så altfor lenge yte _omtrent_ likt i spill. når begge produsentene for oppdatert driverene sine. Vis du skal bruke 4000 på et skjermkort ville jeg gått for POV sitt GeForce 6800GT Link: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3152 Ps: men husk å ha i bakhodet at disse kraftige skjermkortene krever en ganske kraftig CPU for best ytelse =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå