MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 det er eit spel eg anbefaler å linke på, å ha police chase
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Spillet har grusom lyd og kjedelig slossing. Kjøringen er vel heller ikke noe å skryte av
MithRaNdiR^ Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 ja, kjekt spel det. da va knall når me linka på det oppe hos deg. eg, deg, nils og vegar
Passasjer Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 det er eit spel eg anbefaler å linke på, å ha police chase Javel.
Windoge Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Slik som Gamer.no omtalen sa, så egner True Crime seg dårlig som bilspill.
MithRaNdiR^ Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Slik som Gamer.no omtalen sa, så egner True Crime seg dårlig som bilspill. ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel
Denethor Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel Akkurat som Deer-Hunter
MithRaNdiR^ Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel Akkurat som Deer-Hunter seff
mygve^ Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel Akkurat som Deer-Hunter javell!!!
Windoge Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Slik som Gamer.no omtalen sa, så egner True Crime seg dårlig som bilspill. ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel True Crime må være et av dette årets dårligste online spill i værtfall. Enormt lagg på alle serverne i tilegg.
Gunfreak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den.
Biffer'n Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den. Hehe.. Helt enig. Latterlig at ett spill som handler om kriminalitet og en frekk purk, plutselig har demoner og dritt i seg. Jaja, True Crime er ett veldig middelmådig spill...
Windoge Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den. Ja, all realismen forsvinner liksom helt pluttselig.
Passasjer Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Bare fordi det kommer demoner og drager, forsvinner realismen?
Windoge Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Bare fordi det kommer demoner og drager, forsvinner realismen? Værtfall en høy prosent.
embark Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 True Crime er no' dritt! Elendig grafikk, og elendig bilkjøring! Two thumbs down!
ttt Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 poenget er at trådstarter syns det var artig å spele dette spelet i nettverk, og dette vil han dele med andre så dei kunne ha det like artig som han. det er ingen grunn til at dykk skal kome her og klage på ting som dårleg grafikk ol. det har ingen ting med saken å gjer. og kva er det med alle "javel" innlegga?!? vist dokke ikkje har anna ting enn å klage over ting som ikkje har noko med saka å gjer, eller kan kome med eit meiningsfult innlegg (betre ein "javel") så kan dykk la ver å poste. nok OT frå mi side. eg har ikkje prøvd spelet, men det høyres ut som det kan vere artig å spele det i LAN.
Passasjer Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Da jeg sa "Javel" mente jeg at jeg hadde oppfattet det han sa. Hva skulle jeg si? "Åh, tusen millioner takk for at du ga meg et spilltips til LAN, dem er det jo alt for få av her på forumet!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå