Gå til innhold

true crime streets of LA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Slik som Gamer.no omtalen sa, så egner True Crime seg dårlig som bilspill.

ja men da er ganske kjekt å linka på allikavel :yes:

True Crime må være et av dette årets dårligste online spill i værtfall. Enormt lagg på alle serverne i tilegg.

Skrevet
spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den.

Hehe.. Helt enig. Latterlig at ett spill som handler om kriminalitet og en frekk purk, plutselig har demoner og dritt i seg. Jaja, True Crime er ett veldig middelmådig spill...

Skrevet
spillet ble bare for dumt når det kommer drager og demoner. spillet bygger på en god ide, men utviklerne greide ikke å gjenomføre den.

Ja, all realismen forsvinner liksom helt pluttselig.

Skrevet

poenget er at trådstarter syns det var artig å spele dette spelet i nettverk, og dette vil han dele med andre så dei kunne ha det like artig som han.

det er ingen grunn til at dykk skal kome her og klage på ting som dårleg grafikk ol. det har ingen ting med saken å gjer. og kva er det med alle "javel" innlegga?!?

vist dokke ikkje har anna ting enn å klage over ting som ikkje har noko med saka å gjer, eller kan kome med eit meiningsfult innlegg (betre ein "javel") så kan dykk la ver å poste.

nok OT frå mi side.

eg har ikkje prøvd spelet, men det høyres ut som det kan vere artig å spele det i LAN.

Skrevet

Da jeg sa "Javel" mente jeg at jeg hadde oppfattet det han sa. Hva skulle jeg si? "Åh, tusen millioner takk for at du ga meg et spilltips til LAN, dem er det jo alt for få av her på forumet!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...