Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 JEG FÅR IKKE LYYYYD! HJELP MEG!!!! Jeg har sjekka lyden innpå audio options, og de står på fullt, men jeg hører ingen ting! Ingen musikk i menu og ingen skyting in-game!!!! Lyden funker på skrivebordet, så det er Source som det er noe feil med! Noen som har samme problem? Noen som vet hva som må til for å få lyd? BTW: Har tatt lyd-testen, men ingen lyd der heller...
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 kjipe greier..kommer inn i css..spiller en omgang, neste omgang får jeg connetion error og faller ut..dette har skjedd hver gang jeg har spilt..kjipt
XzIz0 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 (endret) hehe..jeg spiller så mye jeg vil uten problemer Endret 19. august 2004 av XzIz0
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Tror problemet mitt kan ligge i såkalt "choke"..hadde samme problemet i cs.. Finnes det noen mal jeg kan gå etter i css, når det gjelder rates..?
TCi Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 men kan dere gi noen tilbakemellinger om grafikken/fysikken i spillet.ser ut som man kunne røre på det meste(eller skyte)kan man samenligne dette med far cry eller kansje doom 3 ? Fysikken overgår alt til dags dato. Grafikken er veldig fin, men ingen verdensnyhet... det viktigste er at den fungerer veldig fint for CS. Og så er dette portet og..
Ikon Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hvordan får man tak i source betaen? Er det for folk som har CS:CZ? For de med Counter Strike CZ og ATI Kuponger (Half Life 2 kuponger). Distrubiseres gjennom Steam @ steampowered.com Så man må ha både CS:CZ og kuponger? Eller holder det med en av delene?
XzIz0 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 vi med cz; får vi full versjonen av Source når den er ferdig eller er vi bare beta testere?
ASDASDKL2131 Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Bare betatestere. CS:Source blir gitt ut sammen med HL2.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 men kan dere gi noen tilbakemellinger om grafikken/fysikken i spillet.ser ut som man kunne røre på det meste(eller skyte)kan man samenligne dette med far cry eller kansje doom 3 ? Fysikken overgår alt til dags dato. Grafikken er veldig fin, men ingen verdensnyhet... det viktigste er at den fungerer veldig fint for CS. Og så er dette portet og.. hvahvahva ? fysikken overgår så absolutt ikke alt til dags dato. i sin ferdige form så har nok half life 2 den mest overlegne fysikkmotoren ja, men cs:s ligger foreløpig lysår bak.. går du mot en tønne for å dytte den over, vel, da spretter du tilbake og tønnen faller fremover, man kan ikke hoppe oppå tønna etter du har tippet den over. dette gjelder alt du kan dytte på, dvs de 5 tønnene+noen små esker så foreløpig så er fysikk såpass fantastisk at man kan skyte over tønner\malingsbokser osv forøvrig har jeg ca nettopp fått spilt cs:s sammenhengende, så er lettere å komme med noen form for uttalelse. jeg er veldig fornøyd med utviklingen av de forskjellige "granatene", synes flashbang og smokegranade fungerer mye bedre nå. forøvrig så er det lite som skiller spillet fra vanlig cs, bortsett fra at bevegelsene ser helt banale ut, synes forøvrig en på samme server sa det best - de springer som om de har noe oppi rompa
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 fixa det..101,101,20000 btw, dere som ikk har testa css..gled dere!!
Hr. Jenssen Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 men kan dere gi noen tilbakemellinger om grafikken/fysikken i spillet.ser ut som man kunne røre på det meste(eller skyte)kan man samenligne dette med far cry eller kansje doom 3 ? Fysikken overgår alt til dags dato. Grafikken er veldig fin, men ingen verdensnyhet... det viktigste er at den fungerer veldig fint for CS. Og så er dette portet og.. hvahvahva ? fysikken overgår så absolutt ikke alt til dags dato. i sin ferdige form så har nok half life 2 den mest overlegne fysikkmotoren ja, men cs:s ligger foreløpig lysår bak.. går du mot en tønne for å dytte den over, vel, da spretter du tilbake og tønnen faller fremover, man kan ikke hoppe oppå tønna etter du har tippet den over. dette gjelder alt du kan dytte på, dvs de 5 tønnene+noen små esker Jamen, hvis du ikke har fått det med deg så har ikke HL2 kommet ut enda! Og da kan jo ikke fysikken i HL2 sammenlignes med andre spill og si at den er den beste! Man må jo ikke si at hl2 har den beste grafikken på spill som er nå, når HL2 ikke har kommet!
XzIz0 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Skrevet 19. august 2004 men kan dere gi noen tilbakemellinger om grafikken/fysikken i spillet.ser ut som man kunne røre på det meste(eller skyte)kan man samenligne dette med far cry eller kansje doom 3 ? Fysikken overgår alt til dags dato. Grafikken er veldig fin, men ingen verdensnyhet... det viktigste er at den fungerer veldig fint for CS. Og så er dette portet og.. hvahvahva ? fysikken overgår så absolutt ikke alt til dags dato. i sin ferdige form så har nok half life 2 den mest overlegne fysikkmotoren ja, men cs:s ligger foreløpig lysår bak.. går du mot en tønne for å dytte den over, vel, da spretter du tilbake og tønnen faller fremover, man kan ikke hoppe oppå tønna etter du har tippet den over. dette gjelder alt du kan dytte på, dvs de 5 tønnene+noen små esker så foreløpig så er fysikk såpass fantastisk at man kan skyte over tønner\malingsbokser osv forøvrig har jeg ca nettopp fått spilt cs:s sammenhengende, så er lettere å komme med noen form for uttalelse. jeg er veldig fornøyd med utviklingen av de forskjellige "granatene", synes flashbang og smokegranade fungerer mye bedre nå. forøvrig så er det lite som skiller spillet fra vanlig cs, bortsett fra at bevegelsene ser helt banale ut, synes forøvrig en på samme server sa det best - de springer som om de har noe oppi rompa Grunnen til at man ikke kan hoppe oppå ting etter du har veltet dem er vel fordi det bare er en beta?
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 jeg kan godt legge til at f.eks deus ex 2 har bedre fysikk enn cs:s på dette tidspunktet, samt far cry. om det er pga det er beta, who knows, jeg håper nå inderlig det
Xander^ Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 fett at man kan plukke opp andres granater når de dør
The Stig Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 (endret) Tatt en heftig krasj om gang nå, for og se hva som går og ikke går.. Merket at det her tendes til og lagge heftig under de heftigste skuddvekslingene. Spillet her enkelte problemer med og "connecte" noen ganger, blir ofte kastet ut til Win. Blåskjerm oppnåd en gang, skjedde ved og finne en "hemmelig by" på Dust. Såe, gud jeg håper full blir bedre! Ros er det litt av da, likte ekstremt godt de nye "raggdoll" effektene, samt blodeffektene. Kult at du blir "døv" ved flash og HE! Uheldigvis er enkelte våpen direkte stygg (sympati noen?!)... Endret 19. august 2004 av Stikk-kont@kten
Ducky Skrevet 19. august 2004 Skrevet 19. august 2004 Hvordan tar man ned consloen.. Kan dere hjelpe meg med å fikse rates? hva må jeg skrive? er jævli n00b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå