Gå til innhold

America's Army. Nyhet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AA har vært ute siden 4 Juli 2002. Ja det ble sluppet på frigjørings dagen til USA, med vilje ;)

 

AA er faktisk litt unikt, forde det er ikke bare produsert og lagt ut. Så bare vedlikeholdt etter det. Det utvikles for fult, og skal gjøre det i minst 2 år til. Så det komme stadig nyheter, og store forbedringer. Det jobbes fortiden med og portes om til UT2004 motoren, så rundt nytt år er det lovet kjørbare biler osv som denne motoren har i seg.

 

Det er riktig som det sies, AA er laget av US Army, produseres av dem og alt er underlagt deres kontroler. Så selv når et nytt kart skal lages, er det godtkjent av Armyen. Det er derfor det er så realistisk som det er. Det er også deres ansikt utad, og rekruterings verktøy. Dermed er det sanitet skoler og andre som faktisk må tas før man får spille med disse tingene. Ja skolene er vanskelige, og det tar litt tid, men det er jo litt av meningen med et realistisk spill som dette.

 

Så har du ikke testet AA, syns CS går litt for fort og inneholder litt for mange unger, da kan AA være noe for deg. Men du må ha en ganske oppegående pc, spillet har en meget bra grafikk motor og krever sitt.

 

Det er i Norge i dag flere aktive AA klaner. NAF er en av de, www.nafsquad.com. Kom gjerne innom og hils på oss :)

Endret av MrNielsen
Lenke til kommentar
Ja skolene er vanskelige, og det tar litt tid, men det er jo litt av meningen med et realistisk spill som dette.

 

Så har du ikke testet AA, syns CS går litt for fort og inneholder litt for mange unger, da kan AA være noe for deg.

Digget det at man for en gang skyld ikke fikk kjøpe hva enn man ville av våpen og så suse ut uten p vite opp ned på noe....Siden disse kara innførte skytetrening, treffe så så mange mål fo å bli sniper osv. er det ikke 9000 drittunger som alle løper rundt med hver sin sniper og skyter blink på usannsynlig prsist grunnet at normal tyngdekraft og avstand tydligvis ikke spiller noen rolle... :roll:

Forøvrig er det en usedvanlig morro måte å lære førstehjelp på. Skjokkbehandling, kulesår, benbrudd, dype kutt osv med turniqèt behandling er slke ting som det faktisk er greit å kunne. "Greit nok, med hva skal jeg med det? :hrm: " er det sikkert en og annen n00b som tenker...hva om du faktisk skulle komme opp i en situasjon hvor du trengte noe av dette....litt sent da vettu ;) .

 

At det er mye vanskeligere er bare bullshit. Det er mer realistisk og derfor må man bruke logikk og sans og samling og ikke leke rambo og forvente å ta ut et helt lag alene. Og Spawn tiden kan du bruke til å plukke opp triks hos gode spillere...ellers så kan du alltids se på¨tv i mellomtiden hvsi du absoludt ikke gidder... :D

Lenke til kommentar
Ja skolene er vanskelige, og det tar litt tid, men det er jo litt av meningen med et realistisk spill som dette.

 

Så har du ikke testet AA, syns CS går litt for fort og inneholder litt for mange unger, da kan AA være noe for deg.

Digget det at man for en gang skyld ikke fikk kjøpe hva enn man ville av våpen og så suse ut uten p vite opp ned på noe....Siden disse kara innførte skytetrening, treffe så så mange mål fo å bli sniper osv. er det ikke 9000 drittunger som alle løper rundt med hver sin sniper og skyter blink på usannsynlig prsist grunnet at normal tyngdekraft og avstand tydligvis ikke spiller noen rolle... :roll:

Forøvrig er det en usedvanlig morro måte å lære førstehjelp på. Skjokkbehandling, kulesår, benbrudd, dype kutt osv med turniqèt behandling er slke ting som det faktisk er greit å kunne. "Greit nok, med hva skal jeg med det? :hrm: " er det sikkert en og annen n00b som tenker...hva om du faktisk skulle komme opp i en situasjon hvor du trengte noe av dette....litt sent da vettu ;) .

 

At det er mye vanskeligere er bare bullshit. Det er mer realistisk og derfor må man bruke logikk og sans og samling og ikke leke rambo og forvente å ta ut et helt lag alene. Og Spawn tiden kan du bruke til å plukke opp triks hos gode spillere...ellers så kan du alltids se på¨tv i mellomtiden hvsi du absoludt ikke gidder... :D

syntes også at trenings greia var ganske bra, man lærer en del og gjør litt tabber, finner ut hvorddan man sikter, kryper og skifter fra single til burst. bedre at man bruker litt tid på å finn eut det i trening en i en online match!

Lenke til kommentar
Syntes også at trenings greia var ganske bra, man lærer en del og gjør litt tabber, finner ut hvorddan man sikter, kryper og skifter fra single til burst. bedre at man bruker litt tid på å finn eut det i trening en i en online match!

Heeeelt klart....skjønt...det er alltids morro å knærte n00bs...men det blir lit boring i lengden... :roll:

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting ang dette spillet.

 

Jeg lastet det ned i går og jeg leste litt på den informasjonssaken før jeg installerte. Der sto det at de kunne fritt hente ut informasjon fra min pc. Vet noen hva slags info de kan hente ut?

Det er Punkbuster som henter ut "info". Dvs sjekker maskinen for hacks o.l.

 

Punkbuster blir forøvrig benyttet av BF, BF:V, JO osv, så det er ikke et jallaprogram laget hjemme på gutterommet. Det er utviklet av Evenbalance, et firma som lever av anticheat software :)

Lenke til kommentar
Americas army var laget for å rekrutere soldater til

det amerikanske forsvaret og ikke så mye for å glede oss :roll: . liker forresten ikke statlige prosjekter med baktanker. holder en knapp på

CS som snart kommer med HL2 (Laget av normale mennesker UTEN baktanker som bare liker å ha det morro) :thumbup:

Penger har selvsagt ingenting med saken å gjøre, overhode ingenting...

Lenke til kommentar

Vel, amerikanerne jakter på terrorister og potensielle kandidater for rikets sikkerhet. Hvis bin laden og venner lastet ned spillet for å øve seg til å bli bedre krigere, ville det ikke vært dumt med litt spyware som fortalte hvor de befant seg. Jeg visste ikke at spillet kunne hente info fra maskinen min....ops

Lenke til kommentar

Heisann...

jeg liker ikke at man må ta all trainingen for og bruke andre ting, men nå er det jo tross alt ett spill fra us army som er lagd for og rekrutrere. jeg kan ikke akkurat si at det hjalp meg til og ønske og rekrutrere meg for jeg dør hele tiden :D

det er et veldig vansklig spill, Eks: man dør bare det kommer en granat inn i rommet. :cry:

her er det ett eksempel: jeg og 5 andre snek oss langs hus bygningene for og unngå snipere og lingnende, vi dekker vegen med litt smoke. når vi løper fra hus til hus gir vi hverandre cover med *cover fire* da vi endelig har klart og komme oss inn i en bygningen og utenfor fare puster vi litt lettet ut og skal begynne og sette ut poster til vakt og lignende, det går en liten stund da vi hører ett eller annet som kommer diltene ned den lille trappen opp til andre etasjen.

til vår store frykt var det er *HE* granat som landet rett foran bena mine! :(

alle prøvde og komme seg ut av det lille rommet men det var for sent og vi alle døde... 1 fiende, 1 granat 5 døde :p

ganske morro men det er så vanskelig at man går lei etter en stund!

Lenke til kommentar

Er vanskelig å se hvem som var på lag og ikke. Lett å skyte egne og bli votet til å kastes utfra serveren. Spillet er US vs bin laden, for fiendene i spillet består av arabere i skaut. Spillet er bra grafisk og lydmessig, men litt forandringer på spillbarheten kunne vært gjort. Spillet kan minne om operation flashpoint bare flashpoint har enormt mye større landskap og dårligere grafikk.

Lenke til kommentar
Er vanskelig å se hvem som var på lag og ikke. Lett å skyte egne og bli votet til å kastes utfra serveren.  Spillet er US vs bin laden, for fiendene i spillet består av arabere i skaut. Spillet er bra grafisk og lydmessig, men litt forandringer på spillbarheten kunne vært gjort. Spillet kan minne om operation flashpoint bare flashpoint har enormt mye større landskap og dårligere grafikk.

Finnes ikke en eneste araber i skaut i Americas Army, prøv i det minste å spill det før du kommer med fjollete uttalelser som det. Det er dessuten svært enkelt å se hvem som er på ditt lag og hvem som ikke er det, man må bare legge av seg vanen med å skyte på alt som rører seg og heller se hva man skyter på før man skyter.

 

Det går dessuten an å rapportere hvor man befinner seg, og når du lærer kartene så kan du stortsett se hvor folk på laget ditt befinner seg sånn at man unngår å skyte folk på eget lag.

 

Her er et bilde av fienden

http://aaotracker.4players.de/gallery/pics/pic-20543.jpg

 

Her er en på ditt lag

http://aaotracker.4players.de/gallery/pics/pic-31356.jpg

 

Hvis noen kan være så snill og peke ut hva som gjør disse to vanskelige å skille fra hverandre (bortsett fra det faktum at de er mennesker) så hadde jeg vært takknemlig :)

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...