capy Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 på eneren fulgte det med en bonus cd med en del "70-talls" musikk. om jeg ikke husker feil, var det en konkuranse der du kunne vinne å få soundtracket ditt inn i spillet. de beste soundtrackene som ble sendt inn kom med på denne cden. noen som vet om det følger med noe slikt på toeren?
Shimano Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Fulgte ikke med noe sånn i min NOLF2. Men i eneren er det en bonus-CD med cheesy 70's musikk ja - moro
Litejk Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 konge det men det er litt rart fø folkena so du skal drepe jaffal de ninja folkene toler ganske mye ellers konge spel... heit vert full pris endo
Hidden Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Eh, er ikke bare ninjaene som tåler en masse :!: Realisme har aldri vært et poeng på noen måte i NOLF spillene, og bra er det Det finnes walkthroughs på nettet om det blir for vanskelig, noe det kan bli et par steder. Den delen som nesten fikk meg til å klikke var trehjulssykkelen. Jeg vekslet mellom å flire av tullingene og banne fordi jeg quicksavet like før jeg kom rundt et hjørne og fikk en skur av bly i trynet.
Irminsûl Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg kjøpte det for samme prisen fra Play.com - frakt (alltid) innbakt i prisen. Takk. Bestiller med det samme. Liker prisordningene til Play.com.
thomassit0 Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Forresten, er det noen som vet om det kommer et nolf3?Foruten Contract Jack. tror de som lagde nolf driver å lager F.E.A.R nå..ser kult ut..
Chasseur Skrevet 27. august 2004 Skrevet 27. august 2004 Mp delen_er_artig spesielt doomsday... jepp, nolf 2 for 50 spænn, er for billig! løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå