AltuZ Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg lurer på om det er noen som veit hvor jeg kan skaffe counter-strike source??? Jeg takker alle som svarer..
Nolander Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Har ikke peiling, men du burde spesifere navnet på tråden din.
Magus Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Counter-Strike Source er ikke ute ennå, men det er en lukket beta som holder på nå. Uansett blir det nok ikke helt lovlig...
akarno Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg som hadde trodd det var public beta, men tok visst feil jaja... Desto mer å glede seg til
Co[]V[]bster Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er vel bare å vente Det finnes en Warez version, men nokk om den saken! Warez er ikke ett akseptabelt emne å prate om her på gamer.no.. Så vi får prøve å unngå det
Windoge Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det var da voldsomt til spørsmål om hvor dere kan skaffe CS: Source. Kjøp dere Condition Zero, og last ned betaen.
TST Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene våre angående dette.
Anbefalte innlegg