Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Merkelig MSN problem


Anbefalte innlegg

Dette må være det mest merkelige problemet ever. Jeg har trådløst internett nå, bor på hybel i molde. Men hver gang jeg mottar eller sender en fil via msn, eller msn må laste ned oppdateringer så dør hele forbanna nettlinja. Alle signaler forsvinner. Så venter jeg en stund og så sier windows ifra at jeg har tilgang til ett eller flere trådløse nettverk. Jeg trykker på nettverket, trykker connect, men da scanner windows bare på nytt og gir meg samme forbanna beskjeden. Så skrur jeg av pc'n, venter i en 5-6 timer, skrur den på igjen, sitter å venter i ca 20 minutter (tidsperiodene kan være totalt uavhengige av det som skjer da, bare gjør det slik) og så funker det plutselig.

 

Nettlinja kjørte stabilt i 24 timer uten msn, men med en gang jeg kobla på msn skulle den absolutt laste ned en oppdatering. Da daua hele dritten. Jeg er også MSN avhengig, så er det noen som veit om dette kan ha noe med receiveren min å gjøre (11mbit SparkLAN usb receiver), at den krasjer med MSN eller no slikt? jeg forstår i allefall ingenting :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...