mokkmokk Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 i referanse til: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282322&hl= fikk svar fra mpx i dag : Vi takker for din ordre på WD disk varernr. WD2000BB Denne varer er feilpriset, den koster normalt: NOK 1122, , og i tillegg er varen utgått fra Norsk Distributør. Da vi har bekreftet bestillingen din og vi ønsker fornøyde kunder prøver vi nå å skaffe Disken fra Europeisk eller Amerikansk leverandører, vi regner med ca en ukes leveringstid, og vi står ved prisen selv om vi har priset disken feil Mvh MPX snilt av dem
el-asso Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Hører kanskje inn under Webshoperfaringer men snilt var det. Endret 18. august 2004 av el-asso
mokkmokk Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 (endret) Hører kanskje inn under Webshoperfaringer men snilt var det. sikkert korrekt det, men fant orginalposten her.. Endret 18. august 2004 av mokkmokk
z00l Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det synes jeg var sinnsykt bra gjort av MPX. Ikke mange webshopper som hadde gjort det samme nei! klapp klapp til MPX -z00l-
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Lumpent med forskjellsbehandlingen, men men.
Ekorre Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Klappe klappe til mpx! Bra de står for sine feil! Fikk samme mail tidligere idag selv:)
mokkmokk Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 (endret) Lumpent med forskjellsbehandlingen, men men. kan tenke det var en feil at ordren ble godkjent. var vel mange som ikke fikk ordren godkjent ? Endret 18. august 2004 av mokkmokk
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er jo egentlig bare å titte i den tråden som ble stengt. Syns det blir litt teit å la noen få diskene til snill pris, men andre, som bestilte tidligere, ikke hører et kvidder. Enten alle eller ingen.
ØysteinI Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Venter ennå på bekreftelse på ordren min (som inneholder en del annet også). Jeg hadde ikke blitt sur, hvis MPX kansellerte ordren... men hvis andre får den prisen og ikke jeg; da blir jeg ikke heeelt tilfredstillt. Skrivefeil eller ikke. Så lenge en får den prisen, bør de andre også få den.
ØysteinI Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er jo egentlig bare å titte i den tråden som ble stengt. Syns det blir litt teit å la noen få diskene til snill pris, men andre, som bestilte tidligere, ikke hører et kvidder. Enten alle eller ingen. Stille trenering av saken? Jeg er altså ikke enestående med å ikke ha hørt et kvekk fra MPX ? Useriøst. Burde kanskje flyttes til Webshoperfaringer... (Moderator varslet)
Saftis Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er jo egentlig bare å titte i den tråden som ble stengt. Syns det blir litt teit å la noen få diskene til snill pris, men andre, som bestilte tidligere, ikke hører et kvidder. Enten alle eller ingen. Det er vel heller det at det er litt gråsone om de faktisk har forpliktet seg til en kontrakt i det de sender ut ordrebekreftelse.
mokkmokk Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 vel.. at mpx.no bekreftet min og andres ordre på disken var nok en feil. da er det bra at de står for feilen. men skal de også gjøre "feil" på de ordrene de ikke slapp igjennom ?
ØysteinI Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er jo egentlig bare å titte i den tråden som ble stengt. Syns det blir litt teit å la noen få diskene til snill pris, men andre, som bestilte tidligere, ikke hører et kvidder. Enten alle eller ingen. Det er vel heller det at det er litt gråsone om de faktisk har forpliktet seg til en kontrakt i det de sender ut ordrebekreftelse. De som har fått en ordrebekreftelse SKAL ha disken til den prisen som står i ordrebekreftelsen. Det finnes det ikke rom for å diskutere engang. Men som psilocybe sier, det er litt urettferdig at noen får diskene til denne prisen, mens andre tydeligvis bare blir "glemt" eller "oversett". I det minste burde vi fått et svar, et avslag, ett eller annet per mail.
Saftis Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Jeg må vel si at det høres litt grinete ut å kalle det "urettferdig" at man ikke får en disk man ikke har krav på, som de ikke vet hvordan de skal skaffe, til under halv pris. Sier meg enig med mokkmokk.
Geir M Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 i referanse til:http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=282322&hl= fikk svar fra mpx i dag : Vi takker for din ordre på WD disk varernr. WD2000BB Denne varer er feilpriset, den koster normalt: NOK 1122, , og i tillegg er varen utgått fra Norsk Distributør. Da vi har bekreftet bestillingen din og vi ønsker fornøyde kunder prøver vi nå å skaffe Disken fra Europeisk eller Amerikansk leverandører, vi regner med ca en ukes leveringstid, og vi står ved prisen selv om vi har priset disken feil Mvh MPX snilt av dem Der fikk de en stjerne i boka hos meg. .
mokkmokk Skrevet 18. august 2004 Forfatter Skrevet 18. august 2004 (endret) De som har fått en ordrebekreftelse SKAL ha disken til den prisen som står i ordrebekreftelsen. Det finnes det ikke rom for å diskutere engang. jo, faktisk. det kan diskuteres. ettersom disken er utgått og grovt feilpriset, så kunne kanskje mpx sagt at det koster oss for mye penger og tid å oppfylle kontrakten med kunden, og dermed kansellert hele greia uten å fått smake pisk. ikke helt korrekt ordlyd, men det sies noe slikt under kontraktsrett. noe som gjør mpx sin handling enda bedre. edit: håper ikke mpx folka leser dette Endret 18. august 2004 av mokkmokk
Jørgen Sørheim Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Det er vel heller det at det er litt gråsone om de faktisk har forpliktet seg til en kontrakt i det de sender ut ordrebekreftelse. Joda, jeg skjønner det, men hva er det som gjør at noen har fått ordrebekreftelse og andre ikke? Er det folk som manuelt godkjenner ordren, hvorfor har så noen fått bekreftelse når de visste at prisen var feil? Eller er det PC-er som tar seg av bekreftelsen automatisk? Hvis ja, hvorfor har enkelte av de som bestilte først, ikke fått bekreftelse, men de som bestilte helt på tampen, fått?
TaZ Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 (endret) Det er vel heller det at det er litt gråsone om de faktisk har forpliktet seg til en kontrakt i det de sender ut ordrebekreftelse. Joda, jeg skjønner det, men hva er det som gjør at noen har fått ordrebekreftelse og andre ikke? Er det folk som manuelt godkjenner ordren, hvorfor har så noen fått bekreftelse når de visste at prisen var feil? Eller er det PC-er som tar seg av bekreftelsen automatisk? Hvis ja, hvorfor har enkelte av de som bestilte først, ikke fått bekreftelse, men de som bestilte helt på tampen, fått? Vet ikke jeg men jeg bestilte 2 stk noen timer før den første posten oh dette dukka opp og betalte med visa.Fikk bare ordrebekreflelse på nett sia ingenting på mail.. Men fikk mailen som er sitert lenger oppe jeg og.. TaZ Endret 18. august 2004 av taz
Anbefalte innlegg