Rubba Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei, jeg har en Intel Pentium 4 3,06 Ghz 1024 MB DDR RAM, og et Nvidia GeForce 6800 GT 256 DDR3. Jeg har et problem som irriterer meg no så sykt. 1) Når jeg går inn på "Battlefield Vietnam" så lagger intro filmklippene. Ingen av mine venner har det sån til og med de som har mindre utstyrt pc. Hva kan det være ? Er KUN et irritasjonsmoment. (Er ikke no super viktig, lagger ikke en døyt når jeg spiller da er det KNALL grafikk. Men det er kun den intro biten.) Tusen takk for svar.
FlexGym Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) lastet inn directX9 og de nyeste driverene fra nett? Jeg hadde samme prob .etter update på drivere ordnet det seg. "host,hark.postes i battlefield tråden? Endret 17. august 2004 av FlexGym
bamsefar Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Gjør det enkelt. Hopp over introfilmene, med mindre de betyr noe spesielt for deg. Legg til: "+restart 1" i snarveien uten "" etter bfvietnam.exe"
FlexGym Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) oj- forklar bedre egenskaper.mål? Endret 17. august 2004 av FlexGym
Aasgaard Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Flyttet til Battlefield-avdelingen av forumet.
Croyfer Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 (endret) I target - den øverste linja =) "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\bfvietnam.exe" +restart 1 TIPS: her er det jo også mulig å joine servere direkte fra skrivebordet. Se eksempel "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\bfvietnam.exe" +restart 1 +game BfVietnam +joinServer 129.241.10.150 TIPS: det er jo også selvfølgelig mulig å starte MODs ved hjelp av snarvei "C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield Vietnam\bfvietnam.exe" +restart 1 +game <MOD-MAPPE-NAVN> Endret 17. august 2004 av Croyfer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå