Valent Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei, Oppdaterte min bios ca 25 minutter siden til den nyeste via www.abit-usa.com og de gikk heldigvis vellykket. problemet er nå at jeg får opp denne meldingen : Error loading operating system så jeg begynte å fikse windows (formatere...) men problemet er at jeg får opp den samme meldingen om og om igjen??? (selv etter formatering av c:)
Gunnar B Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Resett biosen med jumperen og flash på nytt med oppstarts diskett.
iron_knuckle Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Høres nesten ut som et problem i mbr prøv og repare den
LA8464 Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei, mulig den gamle fremdeles er aktiv , clear cmos , den nye kommer da inn, står noe i boka om dette.
Gunnar B Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Hei, mulig den gamle fremdeles er aktiv , clear cmos , den nye kommer da inn, står noe i boka om dette. Riktig, og det er også viktig før man flasher biosen.
Valent Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 har fixed cmos.. funker fremdeles ikke..
floffan Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Overklokker du??. Fikk også problemer med min datamaskin med ic7-g. Det viste seg at at cpu og en av ram brikkene hadde gått til h*******. .
xanth0s Skrevet 18. august 2004 Skrevet 18. august 2004 Gå inn i bios se om den finner hardiskene dine er som regel det som er problemet med IC7-G. Synd med et så bra kort at det skal være så mye bugs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå