-Teddy- Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Skrevet 25. juni 2005 Tja.. grei den siste? Men BTW, kasnkje litt dumt og ha med teamkill? Jaja, stå på Ugh, hadde jeg med en tk?
-Teddy- Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 (endret) ja, helt på begynnelsen nesten.. er 2 ct'er.. Haha, har ikke sett det før nå. Demobug av værste sort! Har forresten lastet opp filmen på filefront i tilfelle m_momr skulle få behov for mer plass på ftp'en sin. Linkie: http://files.filefront.com/Teddy/;3924235;;/fileinfo.html EDIT: Jobber med ny film. Har litt over 3 min. Mangel på frags... Endret 5. juli 2005 av -Teddy-
Geir M Skrevet 7. juli 2005 Skrevet 7. juli 2005 Den videokvaliteten var ikke så mye å skryte av. Bruk vmw eller xvid codec.
Mammuten Skrevet 8. juli 2005 Skrevet 8. juli 2005 ja, helt på begynnelsen nesten.. er 2 ct'er.. Haha, har ikke sett det før nå. Demobug av værste sort! Har forresten lastet opp filmen på filefront i tilfelle m_momr skulle få behov for mer plass på ftp'en sin. Linkie: http://files.filefront.com/Teddy/;3924235;;/fileinfo.html EDIT: Jobber med ny film. Har litt over 3 min. Mangel på frags... Jeg fikk noen fine idag, kan få noen av meg.. hvis du reklamerer for det da
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Bare den sisste som funka. er ferdi lasta ned om 30 sek. editer og sier hva jeg syns etterpå. EDIT: V C filmen din ( sisste på første posten din ) var da ikke så værst ^^ noen campekills så det ut til, men jeg så ikke hele matchen. jeg gir den en 6/10. er småsnill i dag OT: jeg må spille mer cs :\ har ikke spillt på lenge. Endret 9. juli 2005 av Gohan
-Teddy- Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Skrevet 9. juli 2005 Bare den sisste som funka. er ferdi lasta ned om 30 sek. editer og sier hva jeg syns etterpå. Sjekk første post nå, er ny downloadlink til siste film. (V.5) 6/10 på V.3 er jo enormt.
Shikaru Skrevet 9. juli 2005 Skrevet 9. juli 2005 (endret) Ser ingen V.5 jeg edit: så på teddy filmen nå Endret 9. juli 2005 av Gohan
-Teddy- Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Skrevet 13. juli 2005 Ser ingen V.5 jeg edit: så på teddy filmen nå Hva syns du da? -- Laget ny intro på "TTT". Er litt jobbigt, er forferdelig mye timing som skal på plass. Holder meg fast ved soundtracket jeg "puliserte" på forrige side. Ikke noen "techno fancy fancy" musikk, men heller litt kosemusikk.
-Teddy- Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 La nesten opp CS i sommer pga BF2 ( ) så har blitt dårlig med filmredigering pga total mangel på stoff å lage av. Har nå begynt å småspille igjen og gitt filmen ett nytt (ironisk) navn: "GO DEFAULT". Ironien skjønner dere når dere ser den. Regner med å bli ferdig med den i år... Har oppdatert første post og fjernet en haug smilefjes. Er forresten moro når man møter folk når jeg en sjelden gang mixer som sier "Ahah, er du han Teddy nooben med de filmene?" Og når man drar på med en dobbel tk HE så skriker alle "Der har du stoff til filmene dine Teddy! =D" :!: Jeg er jo blitt kjendis!
Mammuten Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Laget ny film, eller hva? Isåfall, legg igjen en link i sticky'en min
*nitram* Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Bah, hvor lenge må man vente? I wonder... Hehe... Bli ferdig snart da Teddy...
-Teddy- Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Bah, hvor lenge må man vente? Venter du på filmen min? Altså, jeg har 3min og 37sek og vil tippe filmen havner på ca. 6min. Har begynt å finne frem gammelt stof jeg kan bruke av diverse bloopers. Akkurat nå tester jeg litt forskjellige settings i Dr.DivX for å se hva som skal til for å få best mulig kompresjon og best mulig kvalitet. Hva syns dere bitraten bør være? 2000kbps var iallefall for lite med settingsa jeg brukte... Noen som har tips mot dette crosshairporblemet forresten? Altså det at høyre og venstre del av crosshairet ikke synes?
*nitram* Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 2000kbps burde bli bra, stå på Teddy...
A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det med crosshairet tror jeg ganske enkelt kommer av at du bruker en annen res enn det bildene opprinnelig er. Jeg mistenker at du vil ha en 16:9 effekt med sort stripe oppe og nede, jeg mener å huske da jeg gjorde det i vegas så ble crosshairet borte på høyre og venstre side...
Jooakim Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 på divx sin hjemmeside gir de et program gratis som er bedre enn Dr.DivX tror jeg.
A.J Green Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Om du sikter etter perfection ville jeg anbefalt rewelator, den fjerner blant annet scoreboardet... Bruker du den og movemaker configen har du i utgangspunktet en prikkfri film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå