Gå til innhold

Half-Life 2-dialog på avveie


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Half-Life2 blir berre mindre og mindre eineståande jo lenger tid som går.

Dei andre spela går snart forbi i teknologi og grafikk.

:nei:

Det har de vel igrunn til dels gjort allerede (hovedsakelig Doom 3 og Far Cry), men det er da vel ikke særlig vesentlig. Det vesentlige er at de nailer gameplayet, og det gjenstår å se.

Lenke til kommentar

Grafikk er vitkig... men det er fysikkmotoren, mods og online community eg ser frem til...

 

Men seriøst Valve oppfører seg som en gjeng nybegynnere.... Ka for et RYKTE!!! Se på n00bs... først har de dårlig sikkerhet... greit... det kan skje med alle en gang... spillet ble stjålet, utsatt osv... greit det skjedde...

 

Men nei, rett før utgivelsen så må de finne på noe annet å ødelegge...

 

BLIZZARD => den absolutt beste game company in the WORLD!

Lenke til kommentar
Half-Life2 blir berre mindre og mindre eineståande jo lenger tid som går.

Dei andre spela går snart forbi i teknologi og grafikk.

:nei:

Who cares om grafikken er som doom 1...det er gameplayet vi skal ha! GAMEPLAYET!

Gameplayet er viktig, men om spillet så ut som valgjær svarstad Haugland tilføyd string bikini, så tror jeg ikke du hadde sagt det samme, men who knows :) .

Endret av ZeroFlameX
Lenke til kommentar
Half-Life2 blir berre mindre og mindre eineståande jo lenger tid som går.

Dei andre spela går snart forbi i teknologi og grafikk.

:nei:

Who cares om grafikken er som doom 1...det er gameplayet vi skal ha! GAMEPLAYET!

Gameplayet er viktig, men om spillet så ut som valgjær svarstad Haugland tilføyd string bikini, så tror jeg ikke du hadde sagt det samme, men who knows :) .

Jeg tror virkelig ikke HL2 ser ut som vår kjære minister i lett sommertøy. HL2 har jo veldig bra grafikk, ihvertfall ut fra det jeg har sett. Men det er jo gameplayet som må sitte, for å få ett bra spill...

Lenke til kommentar

Og jeg er blant dem som synes slik såkalt "humor" på vår kulturministers bekostning er både banalt og flaut umorsomt. :hrm:

 

For øvrig er hun neppe mindre tiltalende enn de fleste andre kvinner på hennes alder når det kommer til badetøyet.

 

Og når det gjelder grafikken i HL2, er det som sagt selvfølgelig ålreit at Valve gjør seg flid med denne, men man bør huske på at det samtidig ikke er noe i veien for å lage et 10/10-spill (totalvurdering) på f.eks. den gamle Half-Life-motoren. Og med dette til grunn er det logisk at hvor pen grafikken måtte vise seg å bli sammenliknet med FarCry og Doom 3, er temmelig likegyldig.

Lenke til kommentar

Ville ikke si at utgivelsesdatoer er det eneste Valve surrer med. Men at de kunne dra seg til å få spillet ferdig når de sier det i stedet for å rote til alt i siste liten så ville jeg blitt veldig glad ja.

 

Edit: Nei nå surra vist jeg og :whistle:

Endret av ToXciK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...