Blib Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Regner med at BG1tutu ikke er noe emuleringsgreier som går mot retningslinjene eller noe, da du jo må ha både BG1 og BG2 for at den skal funke Her er problemet mitt: Det funker ikke. Jeg har postet på BG1tutu-forumet, men vet ikke om aktiviteten der er særlig stor. Derfor poster jeg også her og håper at noen kan hjelpe meg: (Står på engelsk siden jeg nå har dårlig tid og skrev først på tutu-forumet) Here's what I did: 1: Installed BG1 and applied patch 2: Installed BG2, ToB and patch 3: Installed all the Baldurdash-fixes 4: Extracted BG1tutu to BG2-directory and changed the paths in the configuration-file 5: Extracted tutufix in BG2-folder 6: Tried to start setup-tutufix.exe, got error when it wanted to install the critical bug-fixes. Quitted the program 7: Launched BG1tutu.exe and converted the files 8: Had no idea how to start BG1 "in the BG2-environment". So, I tried starting up the BG1.exe-file, however that still ran on the BG1-engine as far as I could see Then I started up the BG2.exe-file, but from there I could only launch BG2 SoA og ToB Tried starting up BG1.exe again, but got an error when I pressed New Singleplayer Game Tried the tutu-restore, but still got the error in BG1. What am I doing wrong?
Aasgaard Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Husker jeg ikke mye feil er det en mod som lar deg spille BG1 med "BG2-grafikk".
Rafael Skrevet 17. august 2004 Skrevet 17. august 2004 Jau, sjekka det på google.com og jeg må si at det ser fryktelig kjekt ut
Blib Skrevet 17. august 2004 Forfatter Skrevet 17. august 2004 Husker jeg ikke mye feil er det en mod som lar deg spille BG1 med "BG2-grafikk". Jepp. Får det ikke til å funke tho
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå