Gå til innhold

Absolutt beste X800 XT kort


Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg et nytt skjermkort (siden jeg har gode muligheter for en ....god rabatt), så spørsmålet mitt er:

 

Hvilket X800 XT kort er definitivt best? Uavhengig av spill som følger med osv. Tenker på ytelse og kjøling som følger med. Positivt om det er godt til overklokking og, men ikke noe must.

 

Noen meninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel ikke egentlig prosent jeg var ute etter...mulig jeg var litt uklar i spørsmålet mitt:P (kanskje jeg skreiv for banalt eller noe).

 

Hvilket kort er best alt i alt (uten bundle). Dvs kjøling, støy of seffers ytelse, men den er visst ganske liten, så gløm det.

 

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3310

 

Tenkte litt på dette...står at det bruker IceQ kjøling, men linken til test sier IceQ2....noen som vet noe?

 

Hørt en del klager på støy på high-end korta, noen som har erfart noe slikt?

Endret av ChickenWeed
Lenke til kommentar

Det er ICEQ 2. Jeg har selv bestilt det kortet. Kjølinga skal være en smule bedre enn standard, samt at den skal være tilnærmet lydløs. Les testen på Guru3D så blir du overbevist. Det ble ihvertfall jeg.

 

Eneste minuset er lang leveringstid, men det er stort sett enda lenger leveringstid på resten av X800 XT korta.

Lenke til kommentar
Har selv ett asus x800xt kort,og er ikke plaget av støy fra viften.Så her på produktguiden at Hightech Radeon X800 XT 256MB er 600,-kr dyrere enn

Hightech Radeon X800 XT 256MB IceQ II,som det skal være bedre kjøling på.

WHY? :hmm:

Hos netshop som jeg har bestilt hos er vanlig utgave 100 kr. billigere.

Lenke til kommentar

Er faktisk meget underholdende å se på alle som nå begynner å bestille seg HiS kort fra netshop. Mest sannsynligvis må enkelte vente enda lenger, siden såpass mange har bestillt derfra, så første batch ikke holder. Akk ja, heldigvis var jeg kanskje den første som bestillte det fra dem, så no worries here.

 

edit. Trykkleif was here....

Endret av Mello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...