Gå til innhold

Siemens ST55. Diverse spørsmål?


Anbefalte innlegg

Hva slags kabel trenger jeg for å kunne overføre bildene jeg har tatt med min ST55 til PCen??

 

Hvor kan jeg kjøpe en slik kabel og hvor mye koster den?

 

Er forresten Netcom sitt wap-system utrolig ustabilt?? Kjøpte min ST55 på lørdag og har ikke fått WAP til å fungere enda. Har fått tilsendt riktig oppsett osv fra NetCom, men får en melding som sier "NEttverk ikke tilgjengelig" da jeg prøver å bruke WAP (Hjemmeside). MMS fungerer fint

 

På min gamle telefon (Siemens C60) kunn ejeg sette et bilde som logo, og dermed bli kvitt den plagsomme Netcom GSM teksten som ellers står på midten av skjermen og ødelegger en hver bakgrunn

 

Noen som vet hvordan jeg fjerner Netcom GSM teksten fra en Siemens ST55 ?

Endret av creation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må minne deg på reglene som gjelder på forumet, og du kan godt bare redigere topicen enn å bumpe hver dag. Det gjør i grunn at folk sikkert ikke gidder å svare på alle "problemene".

-

Datakabelen du trenger heter DCA-550. Hva den koster varierer etter hvor du kjøper den.

Jeg opplever ikke wap'en til Netcom som "utrolig" ustabilt. Du har nok bare "feil" innstillinger.

Det finnes mange tjenester som fjerner nettverkslogoen. Søk på google!

Lenke til kommentar

eller så kna det være at ST55 er den største møkkatelefonen som verden noen gang har sett.

 

Er sikker på at butikken jeg jobber i fikk alle ST55ene i retur, kanskje 1 av 100 som ikke kom tilbake, eller som har vært på service et par ganger.

 

kom tilbud nettop om en kontantpakke med den til 500 kr, anbefaler heller kundene å kjøpe 3510i

Lenke til kommentar
eller så kna det være at ST55 er den største møkkatelefonen som verden noen gang har sett.

 

Er sikker på at butikken jeg jobber i fikk alle ST55ene i retur, kanskje 1 av 100 som ikke kom tilbake, eller som har vært på service et par ganger.

 

kom tilbud nettop om en kontantpakke med den til 500 kr, anbefaler heller kundene å kjøpe 3510i

Ser du har peiling. :no:

 

creation: "Logo blank" er selvfølgelig noe Noia tull. Ta heller en tur innom Club-Siemens og få løsning på dine spørsmål. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...