Gå til innhold

Flashe 9800 XXL til 9800 XT

JooV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

MSI RX9800PRO-TD128 R9800XXL

Via VT1623M digital TV encoder is used to provide TV-out function. This chip is also capable of producing SCART output however this feature was not implemented.
edit dette forklarer vel scart utgangen som er å finne på prix pc'en :thumbup:

Conclusion

At default clock, MSI R9800Pro is just an ordinary R9800Pro, except for the huge software bundle. When overclocked to the maximum, MSI R9800Pro is faster than your standard R9800XT, despite having half the frame buffer. Even when both (MSI R9800Pro and reference R9800XT) are overclocked, MSI R9800Pro manages to keep inline with the bigger brother, at nearly half the price. Trust me, you will not find any card offering this sort of performance/cost ratio on the market right now. We highly recommend MSI RX9800PRO-TD128 128MB to anyone who is seeking great performance without having to deal with the devil. ;)

Endret av Goodall
Skrevet (endret)

Ifra en annen test-side:

No need to do any thing to that card except use Riva Tuner, Atitool or a similar program. The stock MSI cooler is already oversized and has a heat spreader on the back side of the card. The card is recognized by most systems as a 9800 XT. The difference is the core and memory are set at 9800 Pro speeds (378/675) rather than 9800 XT speeds (412/730).

Most of these cards will go at least 412 on the core and 730 on the memory. There are many reported to go in the range of 440/780 with the MSI supplied cooling solution. .

Mitt eget eksemplar kjørte fint opp i 412/730 uten problemer.

Ingen flash nødvendig.

Endret av Jazzcat
Skrevet

selv om det klarer XT hastigheter er det ikke like bra som et xt kort, mitt 9800pro testet jeg dette med, først 412 @ core uten flash så standar XT klokk og jeg fikk 200 poeng mer i 3dmark 03, og merket en betydelig økning i alle spill etter flashen.

Skrevet
Finnes det i hele tatt en reell grafikkbrikke som heter 9800XXL?!

Er ikke en brikke, men et PRO på litt høyere hastigheter... Det første PRO kortet som "skal" ha R360 core, og ikke et sånt som du er heldig med om du får R360. Kort forklart...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...