Gå til innhold

Problemer med Doom3

Anbefalte innlegg

Skrevet

*miniBump*

Yesdag! Fresh install av OS i dag. Alle de nyeste driverne til alt man har av hardware. Nyeste DX. Nyeste nyeste! (nemlig) .. og hva skjer? Jo, Dumm3 kræsjer akkurat som før, det.. I give up. Trokke det er meninga jeg skal spille det. :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
*miniBump*

Yesdag! Fresh install av OS i dag. Alle de nyeste driverne til alt man har av hardware. Nyeste DX. Nyeste nyeste! (nemlig) .. og hva skjer? Jo, Dumm3 kræsjer akkurat som før, det.. I give up. Trokke det er meninga jeg skal spille det. :cry:

Har du prøvd alt på lowest setting? både oppløsning og detaljer?

Prøv og underklokke kortet litt, samt øke spenningen på AGP porten et hakk. Alt tenkelig er verdt og prøve, det er jo tross alt doom.

Kan nesten virke som du trenger en mem test, men vist maskina funker greit på alt annet, så er det jo rart.

Du får krype til korset og prøve sp2 vist ikke, har på feeling at du må velge mellom doom og sp2 eller no sp 2 og no dumm :ermm:

Har du forresten et annet skjermkort du kan prøve i?

Banne på det er software bugs men uansett....

Skrevet (endret)
dere som har en doom som krasjer.. kan hende det har noe med at dere kanskje ikke har originalvesjonen?  ;)

Do not light the fire ;)

Endret av guttorm
Skrevet
*miniBump*

Yesdag! Fresh install av OS i dag. Alle de nyeste driverne til alt man har av hardware. Nyeste DX. Nyeste nyeste! (nemlig) .. og hva skjer? Jo, Dumm3 kræsjer akkurat som før, det.. I give up. Trokke det er meninga jeg skal spille det.  :cry:

Har du prøvd alt på lowest setting? både oppløsning og detaljer?

Prøv og underklokke kortet litt, samt øke spenningen på AGP porten et hakk. Alt tenkelig er verdt og prøve, det er jo tross alt doom.

Kan nesten virke som du trenger en mem test, men vist maskina funker greit på alt annet, så er det jo rart.

Du får krype til korset og prøve sp2 vist ikke, har på feeling at du må velge mellom doom og sp2 eller no sp 2 og no dumm :ermm:

Har du forresten et annet skjermkort du kan prøve i?

Banne på det er software bugs men uansett....

Jeg har prøvd ALT (softwaremessig), til og med SP2. *grøss*

Når jeg gidder, begynner å bli solid lei nå, så skal hardwaren testes. Dytta i fresh RAM i går, trynte like elegant da og. Jeg mistenker skjermkortet for å være hikkete. Så jeg skal teste med et jeg VET ikke hikker. Og teste mitt i maskin som ikke tryner.. osv. Tar ut alt annet overflødig jall også.

Fun ja.

Btw, ulMo - Don't even go there.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...