Villmink Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Har problemer med å flytte en dvd iso fra en harddisk til en annen. Filen ligger på en partisjon på to raptorer i raid0. Når jeg prøver å flytte filen til en av mine tre IDE disker får jeg beskjed om at jeg ikke har nok plass og må slette filer. Dette stemmer ikke da jeg har 46.1, 34.5, og 83.3 ledig på disse diskene. Å flytte eller kopiere filen til en annen partisjon på raptorene går helt fint. Noen som har noen løsning på dette problemet?
Denethor Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Hmm. Har hatt nesten det samme problemet.. Mitt problem var at eg ikkje kunne flytta ein vanleg ISO pga plass mangel osv. Det eg hadde gjort var å opne isoen med deamon tools.. Så når eg unloada deamon tools, så kunne eg flytte på filene igjen Kanskje det har noko med det å gjer ?
Villmink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Tror ikke det har noe med Deamon tools å gjøre.
the-wizard Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 husk at fat32 ikke støtter filstørrelser større en 2GB(eller var det 4?), så hvis du har fat32 på de andre diskene dine vil du ikke få overført den. konverter diskene dine til ntfs eller pakk ned iso'en i mindre deler
Villmink Skrevet 16. august 2004 Forfatter Skrevet 16. august 2004 Ja de er faktisk FAT32 så da er nok det problemet. Takk for tipset.
j-- Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 (endret) Unødvendig post, svaret funnet Endret 16. august 2004 av clvn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå