Gå til innhold

Ny mobiltelefon.. Noen som har noen forslag..?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kommer ikke så veldig mye før.... Jeg har lest et sted at den slippes 4 kvartal 2004.. og det begynner jo i oktober :) innen november - desember er alle feilene i firmwaren fikset opp også :)

 

Go for it my mææn! Kommer ikke til å angre... tro meg.. :thumbup:

Endret av THacker
Lenke til kommentar

thacker og skomaker:

 

Helt klart en bra funksjonsmessig mp3-spiller i K700. Kvaliteten på lyden er upåklagelig, og equalizer er kjekt å ha.

 

Jeg ville derimot tørre å påstå at for de som virkelig bruker mobilen som mp3-spiller er 41 mb temmelig lite. Det gir mindre enn 1 time med musikk i 128kbps kvalitet.

 

Greit nok hvis du trenger å høre på en sang eller to mens du går ut for å hente posten, men det er omtrent det det duger til.

 

Med 6230 og SX1 kan du ha mangfoldige timer musikk. Det tror jeg nok teller endel.

 

Og nei, jeg ble ikke født i går.

Lenke til kommentar

Jeg har også nevnt tidligere i tråden at 41 mb er alt for lite for en mp3 spiller. Men for det første kan man komprimere låtene til 112 kb/s. Man hører omtrent ikke forskjell, her tjener man inn noen mb....

 

Grunnen til at jeg mener mister'n skal ha K700 er fordi den til tross 41 mb, er en mye bedre telefon all over...... Dette er selvfølgelig en personlig mening, men jeg tror de fleste som har k700 er enig...

 

edit:

I rest my case...... :)

Endret av THacker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...