Gå til innhold

Hvilken FW er best til 6600?


Libom

Anbefalte innlegg

Når j skl få 6600,skal j sikkert oppgradere FW'en....elr er den der når j har kjøpt mobilen?

 

Men uanz...Har hørt at med nyeste FW kan man ikke sende sis. elr jar. filer osv....

 

Vil gjerne ha en FW uten bugs og virker fint,men samtidig kan sende all slags filer og spille N-Gage spill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så da er det ike mulig å få den nest nyeste FW'en dah..??

 

Jaja...men j har lest liit rundt på andre forumer...og der ser det ut til at maaange har problemer med 6600...

 

Er det såå lurt å kjøpe den hvis det er sant??

 

Å bruke mye penger på en mobil og minne-kort som det er problemer er ikke vits elr?

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert at du får den med nyeste firmware.

SX1en min fikk jeg med FW07, og da hadde FW12 vært ute en god stund. Ser ikke noen spesiell grunn til at det skal være annerledes med 6600.

Du kan nok heller ikke velge hvilken FW du skal få hvis du oppgraderer på et servicesenter.

Lenke til kommentar

Jeg vil nok si at den "gamleste" firmwaren til 6600 er best siden den nyeste firmwaren vistnok skal blokkere visse ting og gjøre det vanskeligere å flytte filer på telefonen. (sperrer osv.)

-

Å oppgradere firmwaren kan ta noen få timer og i verste fall noen dager. Dette avhenger av verkstedet, og hvor mye de har å gjøre.

 

Jeg er iallefall meget fornøyd med min Nokia 6600 (som forøvrig har et 256 mb MMC kort.)

Det er viktig å nevne at Nokia 6600 kun støtter MMC.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...