Hr. Jenssen Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Hehe, jeg ser du har samme problem som jeg hadde da jeg skulle poste mitt problem med UT2004 tidligere i kveld...
Rubex Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Og meg da jeg skulle spørre om hva som forgegikk her på forumet
alphadec Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC' date=16/08/2004 : 00:04] Hehe, jeg ser du har samme problem som jeg hadde da jeg skulle poste mitt problem med UT2004 tidligere i kveld... Ja.... liten bug i VBullitin virker det som, eller kansje de skulle ta for seg mysql!!!. Men her er spørsmålet igjen!. Hvordan kommer jeg meg ut av dette brettet "HELL". ????
Ol'H Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC,16/08/2004 : 00:04] Hehe, jeg ser du har samme problem som jeg hadde da jeg skulle poste mitt problem med UT2004 tidligere i kveld... Ja.... liten bug i VBullitin virker det som, eller kansje de skulle ta for seg mysql!!!. Men her er spørsmålet igjen!. Hvordan kommer jeg meg ut av dette brettet "HELL". ???? du selger sjelen din....
Rubex Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC,16/08/2004 : 00:04] Hehe, jeg ser du har samme problem som jeg hadde da jeg skulle poste mitt problem med UT2004 tidligere i kveld... Ja.... liten bug i VBullitin virker det som, eller kansje de skulle ta for seg mysql!!!. Men her er spørsmålet igjen!. Hvordan kommer jeg meg ut av dette brettet "HELL". ???? Du dreper kjempen som er der. Når du har gjort det så kommer det en stor stråle ned fra "himmelen" som du skal gå inn i.
alphadec Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 [iC,16/08/2004 : 00:04] Hehe, jeg ser du har samme problem som jeg hadde da jeg skulle poste mitt problem med UT2004 tidligere i kveld... Ja.... liten bug i VBullitin virker det som, eller kansje de skulle ta for seg mysql!!!. Men her er spørsmålet igjen!. Hvordan kommer jeg meg ut av dette brettet "HELL". ???? Du dreper kjempen som er der. Når du har gjort det så kommer det en stor stråle ned fra "himmelen" som du skal gå inn i. Jeg er inne i et rom med søyler hvor jeg labber frem og tilbake. Ingen dører kommer ingen steder. HJELP!!!. Vil helst ikke bruke "noclip"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå