Hrundi V. Bakshi Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Da får vi ta en som burde være ganske lett;
Labraxas Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Bilde nr. 2 i forrige post fikk meg til å tenke på Talvisota, men jeg kjente ikke igjen skøyta i det første bildet. Men nå som Andre verdenskrig er bekreftet, gjetter jeg på nevnte film. Endret 3. mars 2011 av Bruckiania
Labraxas Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Nei, den har jeg ikke sett, men den er på vei fra USA'n på Blu-ray, det er den. Flere bilder hjelper sikkert:
Jonas2k Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Er det en av Olsen-tvilligene på nest siste bilde? Får det egentlig ikke helt til å stemme, men syns nå det ligner.
Labraxas Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Nei det er verken Mary Kate eller Ashley som er piken i filmen. Jeg tror forresten det kan være på tide å jobbe oss frem mot et produksjonsår, eller ihvertfall tiår, sånn for å få kanalisert dette litt. Bilder av piken, som da altså ikke er en Olsen-twin:
Labraxas Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Right on. Her får dere de to siste bildene for idag. For nuh, ere kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå