Åsmund@ATi Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 (endret) Hei! Jeg har en Xbox som skal på nett, men det jeg har her i huset er et komplett D.link wireless nett, med 8mbit internett linje! Er det mulig å få en xbox på nette da?, og hva må man ha, av divers ting og tang? Endret 15. august 2004 av Åsmund@ATi
arnizzz Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Hei!Jeg har en Xbox som skal på nett, men det jeg har her i huset er et komplett D.link wireless nett, med 8mbit internett linje! Er det mulig å få en xbox på nette da?, og hva må man ha, av divers ting og tang? Nettverks adapter. Microsoft har en offisiell adapter men det funker sikker med andre også. Hva mener du med "på nett"? mener du xbox LIVE eller hva?
phnx85 Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Ehm.. Nå har jo Xbox et nettverkskort så det du trenger er en WLAN til LAN konverter/adapter. Du kan bruke en slik og sette den opp som bridge
Tosh Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 eller en sånn. Antakeligvis akkurat det samme som allerede nevnt, til en dyrere penge. http://www.xbox.com/en-US/hardware/xboxwirelessadapter.htm
Mr_Snuffles Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Her er enda et alternativ: Linksys Wireless Game Adapter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå