Marti Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg bare lurer på om en crack kan skape artifacts? Trenger å utvide kunnskapen min som er relativt liten om spill software generelt... Takk.
Hr. Jenssen Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Jeg bare lurer på om en crack kan skape artifacts?Trenger å utvide kunnskapen min som er relativt liten om spill software generelt... Takk. Artifacts? BTW: Ikke lov å bable om cracks på forumet...
Lautsprecher Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 niks, ihvertfall ikke de som er "professjonelt" laget.
Marti Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 [iC' date=14/08/2004 : 23:34] Jeg bare lurer på om en crack kan skape artifacts?Trenger å utvide kunnskapen min som er relativt liten om spill software generelt... Takk. Artifacts? BTW: Ikke lov å bable om cracks på forumet... Ikke drit deg ut metallic... Har fått lov av en mod å stille følgende spørsmål. Artifacts = Sjakkbrett, mønster og mye dritt på skjermen. Kommer ofte ved overklokking av skjermkort. Takk lautsprecher.
knutby Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 Har aldri hørt om det... Har rund 200 spill med cracks her som jeg aldri har fått artifacts på.
Windoge Skrevet 16. august 2004 Skrevet 16. august 2004 [iC' date=14/08/2004 : 23:34] Jeg bare lurer på om en crack kan skape artifacts?Trenger å utvide kunnskapen min som er relativt liten om spill software generelt... Takk. Artifacts? BTW: Ikke lov å bable om cracks på forumet... Omg? Nei, en crack kan ikke skape artifacts. Artifacts kommer som regel av av rammen eller GPU på skjermkortet ditt blir for varm. Som regel av dårlig vifte eller for mye overklokking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå