Itw Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Heisann jeg er ute etter ett programm som kan ta backup av bildene osv på den maskinen jeg bruker. Jeg har en pc med på nettverket som står i boden og den hadde jeg tenkt att jeg kunne kjøre ett prog på som tok backup av bildene mine på den maskinen jeg bruker. For det er jo surt og miste alle bildene og maskiner er jo ikke helt stabil, og oddsene er mindre for att den i boden kræsjer, for den kjører jeg bare teamspeak server og folding home på. Så finnes det ett sånt prog?
perpyro Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Power Quest Drive Image 7.0 gjør jobben. Ikke bare kan det ta backup av bildene dine men den kan ta backup av hele systemet. Jeg har brukt det i 2 måner og er kjempefornøyd. Den har hjulpet meg flere ganger etter eksperimentering med drivere og annet.
Itw Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 oki da skal det inn på testbenken:) Tusen takk for hjelpa!
perpyro Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Noe som er viktig dersom du laster ned programmet er at du leser i readme fila og følger insruksjonene dær. Du må nemlig lage en bootbar CD med programmet på slik at du kan kjøre en eventuell backup av systemet. Alt dette står i readme fila til programmet.
xcomiii Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Har du XP eller Win2000, har du allerede en ok backup sak under Tilbehør - Systemverktøy på Startmenyen.
Itw Skrevet 15. august 2004 Forfatter Skrevet 15. august 2004 som jeg kan bruke en annen maskin til og ta bakup med?
xcomiii Skrevet 15. august 2004 Skrevet 15. august 2004 Jepp, så lenge du har mappet opp stasjoner på den maskinen du skal ta backup av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå