Gå til innhold

Film: Min første film av min NITROBIL


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er 2 gir på den, er det ikke?

Den går visstnok i over 100mk/t har jeg lest :D Testa toppfarten på den eller?

Det er ekstrautstyr med 2 gir. Men min går i 60-70 tror jeg. Har prøvd litt på toppfart, men finner ingen strekning som er bra. Prøvde på en gangvei en gang da, plutslig var den litt for langt unna. :p

 

Hadde vært fett å testa den på bane en gang.. Vet du om noen i akershus/oslo-området?

Lenke til kommentar
Trenger hjelp; Noen som vet om musikk som kan passe inn? Trenger noe i kjapt tempo!

Moby - Bodyrock | Ikke så rask, men den kan passe.

Statovarius - Hunting High And Low | Går relativt fort, og teksten kan passe inn til tider.

Rammstein - Feuer Frei | Bæng bæng...

Kazzer - Podal To The Metal | Er litt fart i den..

Beats And Styles feat. Toni W - Dynamite | Den passer litt, bare pass på å klipp filmen slik at den passer litt til musikken. (det gjelder vel for alle)

 

Bare noen forslag.

 

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Det er ikke mange som skriver kommentar på filmen, så jeg får gjøre det.

1) Filmen er for laaaaaaaang hvis den skal vises til andre enn folk med spesiell interesse for fjernstyrtebiler.
2) Effektene suger! De tar alt for mye tid. Tenk på effekter som krydder. Mat smaker dårlig med for mye krydder.
3) Teksten er unødvendig. Å tekste "Prøver en gang til" (eller hva du skrev) sier egentlig til seeren "Du er dum. Du så ikke at jeg ikke fikk det til, men nå skal jeg prøve igjen, så følg med nå og se om jeg får det til!"

Vel, dette føles nok som slakt, men det er konstruktiv kritikk. Tight inn alt, fjern alt som ikke må være med. Det er et uttrykk som heter "Killing your babies". Dette betyr at selvom bildet betyr mye for deg, er det ikke sikkert at det trenger å være med.

Men når dette er sagt tror jeg et emnet du valgte har ENORMT potensiale! Jobb med bilder næmere bilen. Kjør bilen forbi kameraet når dette ligger på bakken. Trenger ikke å være mye kult bilen gjør, men det gir inntrykk av fart. Legg kameraet under et hopp, la bilen hoppe over kameraet slik at vi ser bilen bakfra og at den forsvinner fra seeren. (Håper ikke du hadde dette med i filmen. Jeg gadd ikke å se alt, fordi den var for lang.)

Lykke til gutter!! :thumbup:
Lenke til kommentar
Film #1 er kortere. Men får prøve noe av det du sa til neste film :) Men er den virkelig så lang da? Hadde en på 1 minutt og 10 sec den var for kort fikk jeg høre; på RC forumet... Får prøve å fixe noe... Forskjellige kameravinkler :D

1 min og 10 sec på RC-forumet er nok for kort ja :yes:

Men for oss "kikkere" kan det være mer enn nok for å holde oss intresert hele tiden.

Noe kort og spennende vekker mer interesse vettu... kanskje hele gjengen springer å kjøper en slik bil når vi ser en god kjapp film? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...