Sjøbanan Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Hei... Jeg har fåt free HL2 full version med i bundellen til et Asus Radeon 9600xt Jeg har 2 valg: Downloade gjennom steam er ett av dem. Eller få sent en cd. Er cden gratis da? Se her https://www.atihl2offer.com/prodPurchase.asp?type=single
Royal Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Ja tror cd`n skal være gratis ja, mulig du må betale for frakt. Hvis du dsl kan du vel likegodt laste den ned
Rubex Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Dersom du har brebånd så ville jeg heller lastet det ned gjennom steam. Vist de skal sende cd til deg så må du nok betale for frakten som Royal sier. Men har du ikke brebånd , så er det ikke noe vits i å sitte å laste ned i ett par dager. Da er det heller bedre å heller betale frakten....
Sjøbanan Skrevet 14. august 2004 Forfatter Skrevet 14. august 2004 Det er jo sjekt med orginal cd til HL2 Hvor mye koster frakten? son ca
Rubex Skrevet 14. august 2004 Skrevet 14. august 2004 Det er jo sjekt med orginal cd til HL2 Hvor mye koster frakten? son ca Vet ikke sikkert, men det blir vel så mye at det heller lønner seg å kjøpe spillet i butikken. (Vist de sender det fra USA)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå