Gå til innhold

counter strike source spørsmål


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du skal ikke laste den ned via Bit Torrent. Når det blir mulig for deg å spille det, så kan du laste det ned via steam 18. August (Ubekreftet dato?). Da får du ikke 1kb/s ;)

BTW: Tror ikke torrent verjonen funker anyway.... :ermm:

får håpe det virker men har et problem med steam når jeg skal spill cz online eller offline klikker det i noe securit +++ håper jeg ikke må installere på nytt for jeg hat mista esken med cdene i og cd keyen :no: veit at de er hjemme et sted men hvor det må gudene vite :whistle:

Lenke til kommentar
Det er vel opplagt at trådstarter sikter til warez, i og med at folk faktisk får til å spille CSS med crack.

ork :nei:

Orker? Hvor? ::tar fram anti-idiot sverdet sitt::

Men ja.. CS:S som ikke er kommet ut enda + Torrents.. ::tenke::

Neeei.. Ikke wares i det hele tatt..

Endret av Stealth
Lenke til kommentar
[iC,14/08/2004 : 22:27]
Det er noen som har fått det til å funke ja, og betatestingen starter 18 august

Hvordan får man tak i det? Jeg har HL2 lappen! Hvor kan jeg få tak i CS: Source?! :dribble:

Du kan vente til 18. August så får du det på steam dersom du har CZ. Den lappen kan du bare legge på hyllen. Du får nemlig ikke brukt den enda

Endret av The_Miracle
Lenke til kommentar
[iC,14/08/2004 : 22:27]
Det er noen som har fått det til å funke ja, og betatestingen starter 18 august

Hvordan får man tak i det? Jeg har HL2 lappen! Hvor kan jeg få tak i CS: Source?! :dribble:

Du kan vente til 18. August så får du det på steam dersom du har CZ. Den lappen kan du bare legge på hyllen. Du får nemlig ikke brukt den enda

Men, men! Gabe sa jo at ALLE som har CZ og eller HL2 lapp får bli med cs:s beta-testingen! :cry:

Lenke til kommentar
[iC' date=14/08/2004 : 22:30]
[iC,14/08/2004 : 22:27]
Det er noen som har fått det til å funke ja, og betatestingen starter 18 august

Hvordan får man tak i det? Jeg har HL2 lappen! Hvor kan jeg få tak i CS: Source?! :dribble:

Du kan vente til 18. August så får du det på steam dersom du har CZ. Den lappen kan du bare legge på hyllen. Du får nemlig ikke brukt den enda

Men, men! Gabe sa jo at ALLE som har CZ og eller HL2 lapp får bli med cs:s beta-testingen! :cry:

Etter det jeg har hørt så er det kun de som har CZ eller de som abonerer på Valve Cafè som får delta. Anyways: Du kan laste ned en versjon på nettet bare for å teste det. Den funker ikke over internett

Lenke til kommentar
Anyways: Du kan laste ned en versjon på nettet bare for å teste det. Den funker ikke over internett

Ulovlig?

 

EDIT: Tatt fra en annen post...

 

Fra et Steam nyhetsbrev:

Counter-Strike: Source Beta Pre-Loading to Cyber Cafes

August 9, 2004, 5:05 pm · cliffe

Pre-loading of the Counter-Strike: Source beta to cyber cafés begins today. On Wednesday, this first phase of the beta will open and the game will be playable at all cyber cafés that subscribe to the Valve Cyber Café Program. Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders.

This beta serves as a compatibility test of the Source engine as we near the completion of development on Half-Life 2 and Counter-Strike: Source. During this limited-time beta, issues can be reported using the in-game bug-reporting tool. In addition any crashes will automatically generate a report back to Valve's bug database. We thank everyone for their participation, and we hope Half-Life 2 and Counter-Strike: Source live up to your expectations.

 

Der står det svart på hvitt:

Later this month, the beta will be extended to owners of Counter-Strike™: Condition Zero™ and ATI Fulfillment Coupon holders.

 

Jeg kan QUOTE det enda nærmere!

and ATI Fulfillment Coupon holders.

 

Skal du si at STEAM nyhetsbrevet tar feil? :hmm:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...