Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hoste warcraft med netopia router


Anbefalte innlegg

Jeg har nextgentel internett med netopia router. For å hoste games på battlenet med warcraftg 3 så må jeg åpne portene 4000 og 6112 og 6119. Både TCP og UDP. Og i nat eller noe. Poenget er at jeg skjønner ikke hva dette betyr og hvordan jeg skal gjøre det. Kan noen hjelpe meg og gi meg en detaljert beskrivelse av hvordan det gjøres??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På ntg sine sider så står det at alle porter over 1023 er åpne. Da trenger jeg vel ikk eåpne de portene? Det funker ikke likevel. Jeg bruker bare endringssidene på ntg fordi jeg finner ikke bruklernavn og passord til ruteren. Hjelp!! Dette kan da ikek være så vanskelig

Lenke til kommentar

Følg denne guiden fra punkt 1 - 7. Ang. brukernavnet på punkt 2, du skal trekke 10000 fra kundenummeret ditt og sette en P foran det nummeret du får. Dersom kundenummeret ditt er f.eks. 60050 er brukernavnet ditt P50050. Punkt 8, porten du skal åpne er 6112 TCP/UDP, bare denne. Når det er gjort er det bare å følge guiden fra punkt 9 - 12.

Lenke til kommentar

Noen som kan si meg hvordan man forwarder porter med WindowsXP ?

 

Jeg har prøvd "Firewall" funskjonen, og forwardet porter der, men det fungerte ikke. Jeg har prøvd ett program som heter winroute, men det virket bare en stund, pga. jeg har to tilkoblinger, altså ISDN ut og trådløst internett inn. Noen som vet om ett program som kan fikse dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...