Gå til innhold

Pen eller ikke pen?


Anbefalte innlegg

Bare lurer på en liten sak... Noen som vet hvorfor noen syntes en jente er pen, mens en annen syns ikke? Dette temaet var meg og en kamerat oppi, (:p) jeg syntes X er pen, mens kammeraten min syntes hun faktisk ser rar ut og ikke er noe særlig pen.

 

Så da lurte jeg på om det finnes en vitenskapelig forklaring eller noe sånnt om dette...?

Endret av Icluz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:hmm: Jeg kan se at en gutt er ekstremt stygg ja.. Da må det være tydelige tegn på at han er veldig stygg hehe... Hvist la oss si det sto en ikke særlig pen gutt og en veldig pen gutt (og jeg visste ikke hvem som var hvem) foran meg, tror jeg ikke jeg kunne pekt på den som var penest (uten å gjette :p)

 

Skjønte ikke helt; Hvist jeg ikke kan se om en gutt er ekstremt stygg må det bety at jeg syntes han er pen? :dontgetit:

Endret av Icluz
Lenke til kommentar
Icluz, Ja, hvis du kan se om en gutt er ekstremt stygg og du ser på en gutt du ikke syntes er ekstremt stygg da må du jo forstå at han er pen ved å bruke eliminasjonsmetoden ;)

Personen kunne bare være "litt mindre ekstremt stygg" da, altså "penere". Men kanskje ikke "pen"? :)

 

Det er vel samme greia som gjør at vi alle ser rimlig forskjellige ut. Er vel tilnærmet uendeligt antall faktorer som spiller inn når det gjelder hvem vi er, forskjellige aminosyrer i forskjellige rekkefølger, eggdeling og alt det dillet der. Så midt inni der har vi et gen som sier oss hva denne personen liker :)

 

Så har du det med at gutter liker helst jenter som ligner på mødrene sine (og motsatt med jenter og fedre) fra Freud, samt kulturen vi lever i. Skal litt til å ikke syns noen er pene dersom media hopper opp og ned på henne og klassekameratene dine henger opp bilder av hun i klasserommet :)

Endret av Blib
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...